اخبار داغ

مردم در انتظار افزایش خدمات مجمتع‌های رفاهی دامغان

مردم در انتظار افزایش خدمات مجمتع‌های رفاهی دامغان
تقویت و ارتقاء مجتمع خدمات رفاهی شاهد تقویت جاذبه‌ های گردشگری و فرهنگی شهرستان، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران و افزایش کارایی شبکه حمل و نقل جاده ای خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، شهرستان دامغان به علت قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شرق به غرب کشور همه ساله میزبان تردد بیش از 20 میلیون مسافر وزائر  در شهرستان می باشد،  فعالیت مجتمع های بین راهی در نظم ترافیکی وکاهش تلفات جانی ناشی از تصادفات و فراهم کردن محیطی آرام و مطمئن برای استراحت رانندگان وسایط نقلیه نقش بسزایی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با تقویت و ارتقاء مجتمع خدمات رفاهی شاهد تقویت جاذبه‌ های گردشگری و فرهنگی شهرستان، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران و افزایش کارایی شبکه حمل و نقل جاده ای خواهیم بود.

,

, ,

استقرار این مراکز ضمن فراهم نمودن زمینه اشتغال در جذب بهینه سرمایه گذار موثر خواهد بود.

,

مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی قمر بنی هاشم (ع) وامام رضا(ع)  که با هدف رفاه حال مردم و خدمات رسانی به مسافران احداث شده مورد اسقبال و رضایت مسافران و گردشگران قرار گرفته که باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر اقدام شود.

,

این دو مجتمع دارای مسجد وحسینیه، واحدهای  اقامتی، واحدهای تجاری، زمین بازی کودکان و سایر امکانات رفاهی می باشد .

,

, ,

مدیر مجتمع خدماتی قمر بنی هاشم عنوان می کند:  توسعه  واحدهای خدمات رفاهی بین راهی  عاملی مهم در  ایجاد آسایش  و  رفاه  بیشتر  برای مسافران و رانندگان در طول سفر می باشد با تحقق این امر شاهد کاهش حوادث جاده ‌ای و بالابردن ضریب ایمنی جاده ها خواهیم بود.

,

نظر مسافران حاظر در این مجتمع جویا می شویم.

,

ایوبی یکی از مسافران مسیر جاده های استان می گوید: ازتهران برای زیارت می رویم این مجتمع از فضای خوبی برخوردار است برخورد خادمین آن محترمانه و قادر تقدیر است و محوطه ،سرویسها تمیز می باشد که کمتر در مسیر دیده ام از همه عزیزان و خادمین تشکر می کنم.

,

ماندگاری یکی دیگر از مسافذان تابستان این مسیر می گوید: برای سیاحت و زیارت می رویم چندبار دیگر هم در اینجا توقف کرده ام محیطی تمیز و دارای امکانات رفاهی خوب می باشد هر بار که می آیم شاهد تغییرات و پیشرفتهای خوبی در این مکان هم از برنامه های فرهنگی و هم ساخت وسازها برای مسافران بودم امیدوارم موفق باشند.

,

, ,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه