اخبار داغ

با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان؛

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در جهرم برگزار شد

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در جهرم برگزار شد
دوره ی مربی گری سطح یک یک فوتسال ایران با حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در جهرم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم دوره ی مربی گری سطح یک فوتسال کشور به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان جهرم به مدت چهار روز به میزبانی شهرستان جهرم در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

به گفته ی رحیم خداجو رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان جهرم این دوره ی مربی گری زیر نظر سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان و با حضور 23 نفر از مربیان و پیشکسوتان شهرستان جهرم با هدف ارتقا سطح فنی مربیان شهرستان برگزار شد.

,

وی با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری این دوره بیان داشت: سطح فنی این دوره که بالاترین سطح مربیگری در سطح کشور است بسیار مطلوب و رضایت بخش بود و با ابرنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نیز شاهد برگزاری دوره های این چنینی خواهیم بود. 

,

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در حاشیه ی برگزاری این دوره با حضور در پادگان آموزشی شهید دستغیب که دوران خدمت مقدس سربازی خود را نیز در این پادگان آموزشی سپری کرده بود ضمن ابراز رضایت از سطح فنی و کیفیت مطلوب برگزاری این دوره ی مربیگری در جهرم گفت: از مسئولین شهرستان از جمله شهردار ، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان می خواهم تا ضمن حمایت بیشتر از این رشته ورزشی در شهرستان جهرم زمینه ی حضور تیم های شهرستان را در مسابقات استانی و کشوری فراهم کنند.

,

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین از مسئولین شهرستان خواست تا با تجهیز سالن های ورزشی و احداث سالن های جدید با استاندار های لازم باعث رونق روزافزون این رشته شوند.

,

وی با تقدیر از حامیان ورزش در شهرستان جهرم خاطرنشان شد: حضور مسئولین در کنار ورزشکاران به آنان انگیزه ای دوچندان می دهد و همراهی آنان برای رونق ورزش لازم و ضروریست.

,

عبدالله اسماعیلی نایب رئیس شورای اسلامی و منتخب پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر جهرم نیز با تقدیر از حضور ناظم الشریعه در جهرم گفت : به یاری خداوند و با همکاری دیگر مسئولین شهرستان از جمله شهرداری و اداره ورزش و جوانان سالن چند منظوره ی باشگاه شهرداری جهرم با استاندارد های لازم برای میزبانی مسابقات کشوری ساخته شده و زمینه ی پیشرفت بیش از پیش فراهم شود.

,

گفتنی است ناظم الشریعه قول مساعد داد در صورت احداث سالنی با استانداردهای روز کشور شاهد برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در شهرستان جهرم نیز باشیم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه