اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس:

بانک ها به سمت تولید و اشتغال بروند

بانک ها به سمت تولید و اشتغال بروند
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: بانک ها و موسسات اقتصادی و مالی برای افزایش و رونق اقتصادی باید به حوزه اشتغال از نگاه در آمد زایی فاصله بگیرند و هدف گذاری تسهیلات اشتغال زایی خود را شفاف تر و ویژه تر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، جلسه بررسی مشکلات برخی طرح های اقتصادی و تعاونی با حضور مدیران بانک ها و نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر مجلس برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی چالش اصلی کشور را اشتغال و تولید و رونق در این بخش ها دانست و اظهارداشت: نباید تسهیلات در این بخش سد راه تولید کنندگان و تعاون گران ها برای رونق اقتصاد کشور و افزایش اشتغال زایی باشد و باید تنها راه در این معادله مهم کشوری حمایت از اشتغال کشور است .

,

کاتب افزود: نباید تولید کنندگان که اهرم اصلی اشتغال در کشور هستند از بازار اصلی رقابتی کشورها به خاطر برخی کاغذ بازی فاصله دهیم و با این روند نمی توانیم به تاکیدات مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال برسیم .

,

وی در ادامه تاکید کرد: تعاونی ها و حوزه کشاورزی و صنعت سهم بسزایی در اشتغال کشور دارند پس باید به دنبال توسعه متوازن این بخش ها در مناطق مختلف با توجه به ظرفیت آنها باشیم .

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه