اخبار داغ

معاون وزیر در جمع صنعتگران سپیدان خبرداد؛

مشکل راه شهرک های صنعتی در آینده نزدیک حل خواهد شد

مشکل راه شهرک های صنعتی در آینده نزدیک حل خواهد شد
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور از رفع مشکل راه دسترسی شهرک های صنعتی شهرستان سپیدان تا پایان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛علی یزدانی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به همراه شبیر زارع خفری وتعدادی از مسوولان استانی وشهرستانی  ازشش شهرک‌ صنعتی مستقر درشهرستان سپیدان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از حضورمعاون وزیرصنعت،معدن وتجارت کشور، آماده نبودن زیر ساخت های شهرک های صنعتی را مهمترین مشکل این شهرک ها برشمردوافزود؛ در ماه های اخیرتعداد زیادی سرمایه گذار متقاضی سرمایه گذاری درحوزه صنعت در این شهرستان بوده اند ولی متاسفانه بعلت آماده نبودن زیرساخت ها وارد شهرستان نشده اند که انتظار میرود در این راستا گام موثری برداشته شود.

,

فرماندار سپیدان از عمده مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان را نبود راه دسترسی دانست وخواستار رفع این مشکل شد.

,

وی همچنین با بیان اینکه تعدادی از سرمایه گذاران مستقر در این شهرک ها با مشکل سرمایه درگردش روبه رو هستند، تصریح کرد:بعضی ازسرمایه گذاران این شهرستان به مبلغ اندکی سرمایه درگردش نیاز دارند تا تولید خود راه اندازی نمایند و با راه اندازی این واحدهای صنعتی می توانند تعداد زیادی کارمند را بکار بگیرند وعملا در تحقق شعار سال یعنی تولید واشتغال سهم بسزایی داشته باشند.

,

در ادامه  علی یزدانی  معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور با بیان اینکه در نه ماه گذشته تعداد ۴۳۰ شهرک وناحیه صنعتی را در سراسر کشور بازدید کرده ایم، اظهارداشت: طی این بازدیدها معایب این شهرک ها بررسی شده و عیوب آنها مشخص شده است و توسط مشاورین فنی یادداشت و مورد بررسی قرار میگیرد و در نهایت به صورت یک نامه کتبی پیگیری میشود.

,

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور هدف از این بازدیدها را ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد وافزود؛ نگاه به این بازدید ها نگاهی تشریفاتی نیست بلکه نگاهی است که در آن تصمیم بگیریم در سالی که به نام تولید واشتغال نامگذاری شده است تولید ارتقاء پیدا کند و اشتغال بیشتری ایجاد شود وهمچنین دیدگاه های صنعتگران شنیده و رفع نگرانی شود.

,

وی با اشاره به پتانسیل بالای سپیدان در حوزه گردشگری بیان نمود:با توجه به موقعیت شهرستان که به هرصورت بیشترین کاربری و ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری تعریف شده است اما شش شهرک وناحیه صنعتی نیز دراین شهرستان وجود دارد که مشکل اساسی آنها راه دسترسی میباشد که ما آماده تملک هستیم که یا به صورت توافق با مردم منطقه ویا به صورت قانونی و با مجوز آقای وزیر کار تملک را انجام دهیم و تا پایان سال جاری مشکل راه دسترسی این شهرک ها را برطرف نماییم.

,

گفتنی است در این بازدید تعدادی از صنعتگران مستقر در این شهرک ها مسائل ومشکلات خود را بیان نمودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه