اخبار داغ

نارضایتی زائران از نبود امکانات در امامزاده سید صلاح الدین محمد آبدانان

نارضایتی زائران از نبود امکانات در امامزاده سید صلاح الدین محمد آبدانان
امامزاده سید صلاح الدین محمد آبدانان که قطب زیارتی شهرستان آبدانان معروف بوده متأسفانهبه دلیل مشکلاتی همچون وضیعت نامناسب وسایل سرمایشی و گرمایشی، عدم روشنایی سرویس بهداشتی نارضایتی های برای زائرین به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آبدانان خبر بقعه و یا زیارتگاه  امام‌زاده "سید صلاح‌الدین محمد (ع)" یکی از شناسنامه‌های دیار آبدانان است. بهتر است بگوییم مهم‌ترین شناسه‌ی این شهرستان از دیرباز تا به امروز همین زیارتگاه نواده‌ی امام باقر (ع) است. شناسه‌ی که سال‌هاست مترادف و همتراز نام شهرستان است و گویی مردمان دور یا نزدیک، این دیار را با امام‌زاده‌اش می‌شناسند. عشق و محبت قلبی و خالصانه‌ی مردم آبدانان از گذشته‌ای دور به مروجان مذهب تشیع باعث شد که بزرگ‌مرد، زاهد و عالمی از سلاله پیامبر خوبی‌ها، شناسنامه‌ی آن دیار شود.
شناسنامه‌ای که از آن سخن گفتیم امروز و با وجود محبت پیوسته‌ی مردم ،به دلیل نداشتن امکانات رفاهی نارضایتی های برای زائران به وجود آورده است
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر,
,
,
, ,



خانم رحمتی به خبرنگارآبدانان خبر گفت:مسئولین امامزاده متاسفانه وسایل خنک کننده مانند کولرهای گازی راخاموش و بجای آن دو کولر آبی را روشن کرده اند که خاموش بودن آنها بهتر از روشن کردنشان است!

وی افزود:به علت گرم بودن محیط داخل امامزاده ما فقط چند دقیقه می توانیم در داخل زیارتگاه بمونیم و خواندن ادعیه های زیارتی در داخل حرم  امکان ندارد.
این زائر بیان داشت:مسئولین از پول نذورات مردم چرا وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب را تهیه نمی کنند تا حتی مسافرینی که به قصد زیارت به شهرما می آیند خاطره بدی نداشته باشند.
نورالدین مرادی یکی دیگر از زائرین این امامزاده اظهار داشت:خراب بودن کولرهای گازی که آن هم چند سال قبل از طرف خیرین وقف شده اند ، روشنایی نامناسب ، گرمای آزار دهنده در قسمت های خواهران و برادران و تاریک بودن سروس بهداشتی، عدم روشنایی کافی در صحن امامزاده و خراب بودن سیستم صوتی و... از جمل مشگلات این محل زیارتگاه ا ست.
 
وی بی انگیزگی هیات امناء در جهت رفع مشکلات امامزاده و تلاش برای جلب زائرین کاملا مشهود دانست و افزود:چرا با جمع شدن این همه پول مردم در امامزاده ، این همه کاستی و نارسایی دیده می شود ؟

این فرهنگی آبدانانی تصریح داشت: هیات امناء در صورت بی انگیزگی و مشغله کاری جای خود را به افراد دیگری که توانایی بیشتری دارند، بدهند یا اینکه جهت رفاء حال زوار مشکلات را برطرف کنند.
 
علیمراد میرزاد یکی از اعضاء هئیت امناء امامزاده به خبرنگار آبدانان خبر گفت:در حال حاضر ۴ کولر گازی و دو کولر آبی در امام زاده نصب و قابل استفاده است که با توجه به گرمای بی سابقه در منطقه حتما جوابگو نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده به زائرین به همت خیرین صورت می گیرد، افزود: سیستم صوتی در تمام مراسمات بخصوص ماه رمضان و پخش اذان و شبهای قدر بدون هیچ مشکلی قابل استفاده بوده و از لحاظ روشنایی این زیارارتگاه باهیچ مشکلی مواجه نیست.
میرزاد تصریح داشت:سرویسهای بهداشتی که بیش از چند ماه از افتتاح آنها نمی گذرد و از جدیدترین امکانات بهداشتی و شیر آلات و حمام برخوردار است.
وی در پایان تاکید داشت:تمام وجوهات کلیه امامزادگان در سراسر کشور به حساب همان امامزاده در شهرستان واریز می شود و بر اساس چارت حساب شده و دقیق در راستای حرم همان امامزاده مصرف می گردد .


  انتهای پیام/

,
,
, آبدانان خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه