اخبار داغ

تقدیم بهترین کتاب نظامی دنیا به رهبر انقلاب توسط پژوهشگران کهگیلویه و بویراحمدی + عکس

تقدیم بهترین کتاب نظامی دنیا به رهبر انقلاب توسط پژوهشگران کهگیلویه و بویراحمدی + عکس
پژوهشگران بهمئی در اقدامی فرهنگی و پسندیده، اولین و بهترین کتاب نظامی دنیا را بعد از ترجمه تحلیلی، به فرماندهی معظم کل قوا تقدیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر، در چند دهه که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد، مردم بهمئی در همه حال به خصوص در شرایط سخت به آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پایبند بودند و برای حفظ اقتدار نظام کوشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

جوانان امروز شهرستان بهمئی ادامه دهنده راه جوانان دیروزی بودند که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به جنگ با صدامیان و طاغوتیان رفتند و در این راه اسیر و شهید و تعدادی زیادی از آنان جانباز شدند. اکنون در پناه انقلاب اسلامی و در سایه اقتدار نیروهای مسلح به رهبری مولایمان امام خامنه‌ای (مدضله العالی) در شرایطی که کشورمان با جنگه ای نرم و سخت از سوی دشمنان منطقه ای و جهانی مورد تهدید است، این بار جوانان بهمئی با اقدام فرهنگی به کشور و رهبر خود خدمت کردند.

,

جوانان پژوهشگر بهمئی با چاپ و ترجمه تحلیلی کتابی با عنوان "هنر جنگ سون تزو" که به اولین و بهترین کتاب نظامی دنیا معروف است و تمامی بزرگان دنیا این کتاب را مطالعه کردند، به اقتدار دفاعی کشور خود خدمت کرده اند.

,

آقایان حجت الله پاشاپور، ابوذر مرادی و محسن مختاری با تقدیم این کتاب به فرماندهی معظم کل قوا با امام خود دوباره بیعت و به دشمنان ملت ثابت کردند که بهمئی غیرتمند همیشه به رهبری و کشورش وفادار و برای افزایش اقتدار دفاعی با قلم خود به جهاد علمی با دشمنان ملت می رود.

,

این کتاب که برای تمامی رهبران، فرماندهان و سربازان دنیا دارای اصولی پر کاربرد است و تقریبا برای هر نوع از مناقشه و جنگ می تواند کاربرد داشته باشد .

,

هر چند بینش و نبوغ رهبری ایران اسلامی را نمی توان در هزاران جلد کتاب نوشت اما تقدیم این کتاب و تبرک آن به نام مبارک امام خامنه ای حرکتی نمادین در حمایت بی پایان از فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح در تمامی شرایط است.

,

چاپ کتاب هنر جنگ به دشمنان ما می فهماند که تفکر و هوش فرزندان ایران در هر نقطه از آن بر فناوری و سلاح غربی و آمریکایی مقدم است و هرگونه اقدامی علیه ایران اسلامی را با اقتدار پاسخ می دهند.

,

کتاب اصلی هنر جنگ سون تزو تاکنون به بیشتر از 30 زبان دنیا ترجمه شده است اما این چاپ از کتاب هنر جنگ نخستین ترجمه تحلیلی در ایران می باشد و تا حدود زیادی توانسته از خطاهای ترجمه های پیشین بکاهد و مرتبط با نیازهای روز نیروهای مسلح ایران تحلیل شود.

,

کتاب حاضر در سیزده فصل و یک مقدمه کلی به بیان مهمترین استراتژی های نویسنده چینی کتاب می پردازد و به ما می آموزد که جنگ چه خطراتی برای یک ملت دارد و اصول پیروز شدن را به رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی می آموزد.

,

این کتاب ارزشمند نظامی توسط انتشارات نارین رسانه  در 1000 جلد با قیمت 140000 ریال در تیرماه امسال به چاپ رسید.

,

سیزده فصل این کتاب سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی جنگ را شامل می شود و تقریبا مطالعه آن پیش از هر تصمیمی برای اقدام به جنگ لازم است.

,

 گفتنی است که آقایان حجت الله پاشاپور و ابوذر مرادی کتابی با عنوان "جغرافیا و مدیریت عملیات نظامی "در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به چاپ رساندند و مختاری، پژوهشگر دیگر این کتاب، هم اکنون دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی سیاسی و پژوهشگر در عرصه های سیاسی و اجتماعی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه