اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه هستند+تصاویر

دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه هستند+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه روحیه حق خواهی و مطالبه گری پیشرفت جامعه را به دنبال می آورد، گفت: دانشجویان زنده کنندگان این روحیه مطالبه گری در راستای حل کردن مشکلات مردم در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، «سعید سعیدی» در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تویسرکان با قدردانی از زحمات خالصانه بیش از پنج سال مرتضی اردلان مسئول اسبق این قشر از بسیج در شهرستان، گفت: بسیج دانشجویی در پیاده سازی گفتمان انقلاب اسلامی نقشی اساسی در جامعه ایفا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

بسیج دانشجویی پیش رو در تمامی عرصه های سازندگی

, بسیج دانشجویی پیش رو در تمامی عرصه های سازندگی,

, ,

وی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه روحیه حق خواهی و مطالبه گری پیشرفت جامعه را به دنبال می آورد، اظهار کرد: دانشجویان زنده کنندگان این روحیه مطالبه گری در راستای حل کردن مشکلات مردم در جامعه هستند.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: بسیج دانشجویی با حضور فعال در تمامی عرصه انقلاب اسلامی نقش پیش برنده ای در ایجاد، ثبات و استقلال انقلاب اسلامی داشته و دارند و حتی با حضور در اردوهای جهادی محرومیت زدایی را هم در برنامه های خود گنجانده اند.

,

دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه

, دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه,

, ,

«مرتضی اردلان» مسئول اسبق بسیج دانشجویی تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه مطالبه گری شاخصه اصلی دانشجویان باید باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب بر ارتقاء روحیه مطالبه گری در سطح جامعه به ویژه از سوی دانشجویان تأکید فراوان دارند.

,

تفاوت حکومت ولایی و حکومتی طاغوتی در چیست؟

, تفاوت حکومت ولایی و حکومتی طاغوتی در چیست؟,

وی اظهار کرد: تفاوت حکومت اسلامی با رهبری ولایت فقیه با حکومت دیکتاتوری بر همین اصل بنا شده که مردمی است، چرا که رهبر انقلاب بارها و بارها از همه اقشار مردم برای پیشرفت جامعه در تمامی زمینه ها تقویت روحیه مطالبه گری را خواستار شدند در حالی که در حکومت طاغوتی این گونه نیست و حرف تنها حرف طاغوت است و بس.

,

مسئول اسبق بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: رهبر انقلاب بر فعالیت هرچه بیشتر تشکل های دانشجویی در راستای مطالبه گری و آن هم با نیت پیشرفت جامعه همیشه تأکید داشته و دارند و بی شک مطالبه گری برای حل مشکلات عمده مردم در رأس همه موارد قرار دارد.

,

اردلان با بیان اینکه معنای آتش به اختیار آن هم در این برهه از زمان نشان می دهد که در روزهایی مشابه روزهای حکومت امام علی(ع) قرار داریم، عنوان کرد: امروز رهبر انقلاب، به گونه ای ایران اسلامی را در جزیره بی ثباتی در منطقه عرب آسیا هدایت می کنند که خار بزرگی در چشمان دشمن شده است.

,

روحیه هم افزایی نباشد شرایط اجرای آتش به اختیار را نداریم

, روحیه هم افزایی نباشد شرایط اجرای آتش به اختیار را نداریم,

«طیب فریادرس» مسئول بسیج دانشجویی استان همدان هم گفت: اگر در همه اقشار بسیج روحیه هم افزایی نباشد شرایط دریافت آتش به اختیار را نخواهیم داشت و باید بدانیم که از جریان انقلاب عقب افتاده ایم.

,

 وی تصریح کرد: اگر همدلی و رفاقت در فعالیت ها وحودنداشته باشد، صلاحیت دریافت فرمان ولایت را نداریم و در ابتدا باید این شرایط را ایجاد کنیم و از بخشی نگری به دور باشیم.

,

به گزارش رودآور؛ در این مراسم از خدمات بیش از پنج ساله مرتضی اردلان تقدیر و قائم نانکلی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی تویسرکان معرفی شد.

, تقدیر و قائم نانکلی , تقدیر و قائم نانکلی ,

, ,

به گفته دانشجویان، اردلان با روحیه جهادی وحدتی بی نظیر بین دانشجویان و مسئولان برقرار کرده بود به گونه ای که روحیه وحدت محور وی سبب ساز زمینه های اجرای برنامه های متعدد و گسترده در راستای پیاده سازی منویات رهبری در جامعه داشت و برگزاری اردوهای جهادی و کرسی های آزاداندیشی و به ویژه تریبون های آزاد نمونه شاخص حرکت های انقلابی اردلان محسوب می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه