اخبار داغ

در دیدار مدیر آموزش و پرورش نی ریز با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد؛

لزوم رسیدگی به مشکلات فرهنگیان/ ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش نی ریز

لزوم رسیدگی به مشکلات فرهنگیان/ ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش نی ریز
مدیر آموزش وپرورش نی ریز بهمراه نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات آموزش وپرورش این شهرستان با وزیر آموزش وپرورش دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛به همت نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش نی ریز با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 

,

احمد قره چاهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مقام عالی وزارت وابلاغ سلام فرهنگیان ودانش آموزان شهرستان نی ریز به وی گفت: شهرستان نی ریز یکی از قدیمی ترین شهرستانهای استان فارس می باشد که درشرق این استان واقع شده است واین شهرستان ، شهرکاتب وحی وبزرگترین نسخ نویس جهان اسلام استاد میرزا احمد نی ریزاست که پانصد شهیدگلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

,


وی درادامه ضمن قدردانی از نماینده نی ریز واستهبان در مجلس شورای اسلامی که زمینه این دیداررا فراهم کردند عمده ترین خواسته های جامعه فرهنگیان ودانش آموزان این شهرستان را برشمرد وگفت: شهرستان نی ریزدارای 1450پرسنل فرهنگی شاغل و1300 نفر فرهنگی بازنشسته و13500 نفر دانش آموز می باشد که در دوره های مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند وبا وجود اینکه عمر مدیریت آموزش وپرورش در این شهرستان به 27 سال می رسد ولی متاسفانه از ناوگان حمل ونقل مناسبی برخوردار نیست.

,
,


مدیر آموزش وپرورش نی ریز در این دیدار با اشاره به فرسوده وقدیمی بودن اکثر مدارس این شهرستان که بعضا قدمت بیشتر آنها بیش از 30 سال می باشد ورشد جمعیت ومهاجرت روستائیان به مرکز شهر ، خواستار توجه بیشتر به شهرستانهایی مثل نی ریز شد وبیان داشت: عدم وجود یک سالن اجتماعات متناسب با شان ومنزلت فرهنگیان درشهرستان نی ریزهمواره فرهنگیان را آزرده خاطر نموده است.

,
,

 

,

وی ادامه داد: بطوریکه که در اکثر مواقع برای برگزاری مراسم مختلف مجبور به استفاده از سالن اجتماعات دیگر ادارت هستیم واین درحالی است که کلنگ سالن اجتماعات چند منظوره این شهرستان درجوار ساختمان اداری این مدیریت به زمین زده شده است ولی به دلیل کمبود اعتبار پیشرفت چندانی نداشته است.

,


قره چاهی درپایان ضمن آرزوی توفیق وخدمتگزاری برای دولت تدبیر وامید بویژه وزارت آموزش وپرورش اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد خبرهای خوبی برای فرهنگیان ودانش آموزان نی ریزی و نظاره گررشد وبالندگی این عزیزان دراستان فارس وکشورعزیز وپهنارومان ایران اسلامی باشیم .

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه