اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد

شناسایی 16 روستای طرح گردشگری در استان زنجان

شناسایی 16 روستای طرح گردشگری در استان زنجان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت:تا کنون 16 روستای طرح گردشگری در استان زنجان شناسایی شده است که اقدامات لازم برای معرفی این روستاها انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی رحمتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در کشور 500 روستای طرح گردشگری در برنامه پنج ساله ششم توسعه شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برای استان زنجان نیز 16 روستای طرح گردشگری معرفی شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه باید این روستاها به عنوان روستاهای گردشگری تقویت شوند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال جاری تقویت دو روستای استان زنجان برای گردشگری در دستور کار است که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

,

رحمتی بیان داشت: روستاهای گلابر و شیت به عنوان روستاهای طرح گردشگری محسوب می شوند که تقویت زیرساخت های این روستاها مورد توجه قرار می گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بخش گردشگری این روستاها برجسته سازی شده و برنامه ریزی های لازم برای معرفی این ظرفیت ها انجام می شود، ادامه داد: آثار فرهنگی و تاریخی این روستاها به منظور استفاده گردشگران معرفی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه