اخبار داغ

رئیس هئیت فوتبال و فوتسال شهرستان اشتهارد:

لیگ فوتسال اشتهارد برای اولین بار در شهرستان در حال برگزاری است

لیگ فوتسال اشتهارد برای اولین بار در شهرستان در حال برگزاری است
گوهرشناس: لیگ فوتسال اشتهارد برای اولین بار در سال ۹۶-۹۵ با شرکت ۱۰ تیم شروع شد که تا کنون ۱۳ هفته از مسابقات را پشت سر گذاشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گوهرشناس رئیس هئیت فوتبال و فوتسال شهرستان اشتهارد در گفتگو با تات خبر بیان داشت: لیگ فوتسال اشتهارد برای اولین بار در سال ۹۶-۹۵ با شرکت ۱۰ تیم شروع شد که تا کنون ۱۳ هفته از مسابقات را پشت سر گذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر ,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال جام رمضان در رشته ی فوتسال برگزار شد، افزود: این مسابقات در دو رده ی سنی پیشکسوتان و جوانان برگزار شد.

,

گوهرشناس ادامه داد: در رده ی پیشکسوتان ۶ تیم به صورت دوره ای به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم ستاره سرخ نکوجار به عنوان مقام اول، فجر به عنوان مقام دوم و تیم جاوید به مقام سوم دست پیدا کردند. گروه دوم رده جوانان ونوجوانان می باشند که درغالب ده تیم در دوگروه مسابقات برگزار گردید

,

گوهرشناس خاطر نشان کرد: اکثر این تیم ها مربوط به پایگاه ها ی بسیج بودند و این مسابقات زیر نظر هئیت و مسئولین برای بالا یردن روحیه و نشاط جوانان شهرستان برگزار گردید.

,

وی یادآور شد: در رده جوانان تیم پایگاه امام علی (ع) مقام اول، پایگاه امام صادق مقام دوم و پایگاه سید الشهدا مقام سوم را کسب کردند و لیگ به مدت ۶ هفته ی دیگر ادامه خواهد داشت که قهرمانان آن به لیگ استان معرفی خواهند شد.

,

رئیس هئیت فوتبال و فوتسال شهرستان اشتهارد تصریح کرد: چند هفته ی دیگر مسابقات فوتبال لیگ استان را در اشتهارد برگزار خواهد شد که تیم ستار ه سرخ نکوجار نماینده ی اشتهارد در این مسابقات خواهد بود.

,

وی در پایان تاکید کرد: از تربیت بدنی شورا و شهرداری و مسئول اداره ورزش و جوانان که با این هئیت نهایت همکاری را داشتند تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه