اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

بازی «یک بام و دوهوای» اعتدالیون با اصلاح طلبان/ اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 برنامه دارند

بازی «یک بام و دوهوای» اعتدالیون با اصلاح طلبان/ اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 برنامه دارند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: روحانی به خوبی اصلاح طلبان را می‌شناسد ومی‌داند که در دو سال آخر دولت دوازدهم به انتقاد و تخریب وی خواهند پرداخت که برنامه و نقشه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: روحانی قبل از انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، خود را یک فرد اصلاح طلب معرفی کرد؛ اما بعد از پیروزی در انتخابات به نوعی از این جناح سیاسی فاصله گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس ,

 

,

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم از حسن روحانی حمایت کردند و حتی مشکلات و کم کاری‌هایی که در دولت یازدهم بود را نادیده گرفته و پشتیبانی خود را از اعتدالیون اعلام کردند.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان خود را در پیروزی روحانی سهیم می‌دانند و انتظاراتی در کابینه دارند، افزود: اصلاح طلبان خودشان را در پیروزی روحانی سهیم می دانند و بارها توسط افراد شاخص این جریان اعلام شده که چنانچه حمایت اصلاح طلبان نبود روحانی نمی توانست پیروز انتخابات شود، آنها توقع دارند نیمی از کابینه دوازدهم به اصلاح طلبان واگذارشود.

,

 

,

غضنفری در رابطه با اینکه روحانی شناخت زیادی از اصلاح طلبان و برنامه‌های آنان دارد، گفت: روحانی به خوبی اصلاح طلبان را می‌شناسد ومی‌داند که در دوسال آخر دولت دوازدهم به انتقاد و تخریب وی خواهند پرداخت که برنامه و نقشه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 است؛ اعتدالیون در حال بازی یک بام و دوهوایی با جناح اصلاح طلبان هستند.

,

 

,

وی در ادامه ابراز داشت: کابینه دولت دوازدهم با دوره قبل تفاوتی نخواهد داشت؛ چراکه عملکرد روحانی در انتخاب کابینه مشخص است، دولت بنای خدمت به مردم را ندارد.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عدم تمایل اصولگرایان برای همکاری با دولت دوازدهم، گفت: جناح اصولگرا تمایلی به همکاری با دولت دوازدهم ندارد و از طرفی با روش و خط مش اعتدالیون مخالف است.

,

 

,

غضنفری در رابطه با عملکرد وزرای دولت یازدهم، افزود: بیشتر اعضای کابینه دولت یازدهم افرادی بودند که از پست ‌و منصب خود برای اطرافیانشان استفاده می‌کردند و بیشتر تمایل به جمع‌آوری ثروت و شهرت داشتند.

,

 

,

وی تصریح کرد: وزیر مسکن وشهرسازی در چهار سال گذشته مسکن مهر را تعطیل کرد و مدعی شد برای نیازمندان مسکن اجتماعی ایجاد خواهد کرد؛ اما با گذشت چهار سال هنوزهیج مسکن اجتماعی ساخته نشده است، چنین افرادی قدرت خدمت به مردم را ندارند واز پروژه‌های دولتی به نفع خودشان استفاده می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه