اخبار داغ

رئیس اداره شیلات میناب خبر داد:

پیش بینی برداشت ۲ هزار تن میگوی پرورشی از مزارع میناب

پیش بینی برداشت ۲ هزار تن میگوی پرورشی از مزارع میناب
رئیس شیلات میناب پیش بینی کرد تا پایان تیرماه 2000تن میگوی پرورشی از مزارع پرورش میگو در این شهرستان برداشت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل حیدری، رئیس اداره شیلات شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب با بیان اینکه یک  هزار و ۹۰۰ هکتار از سواحل شهرستان میناب در  تیاب شمالی و  جنوبی  به کشت و پرورش میگو در ۱۱۵ مزرعه اختصاص یافته است، گفت: تا کنون ۱۰۷ تن میگوی پرورشی از مزارع میگو این شهرستان میناب برداشت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

رئیس اداره شیلات شهرستان میناب افزود:  دوره اول  برداشت میگو از اسفند ماه آغاز و تا تیرماه ادامه دارد و دوره دوم نیز از تیرماه تا آذرماه است.

,

وی بیان کرد:  از آغاز فصل برداشت تاکنون۱۰۷ تن میگوی پرورشی از ۴۹ هکتار مزرعه پرورش میگو در شهرستان میناب برداشت شده است.

,

حیدری میگوهای پرورشی وانامی را از جمله میگوی های برداشتی از این مزارع نام برد و خاطر نشان کرد: میگوهای برداشت شده پس از بسته بندی، علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای چین، کره جنوبی و امارات متحده عربی صادر می شود.

,

رئیس اداره شیلات میناب در ادامه با بیان اینکه برداشت میگو پرورشی در میناب از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: شهرستان میناب در سال‌ جاری تا کنون موفق به ذخیره سازی میلیونی قطعه بچه میگو شده است که روند ذخیره‌سازی بچه میگو نیز همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه