اخبار داغ

در همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان در کاشمر عنوان شد:

دست و پنجه نرم کردن انقلاب اسلامی با 5 جنگ به طور همزمان/طراحی7 برجام برای تهی‌سازی نظام از انقلابی‌گری

دست و پنجه نرم کردن انقلاب اسلامی با 5 جنگ به طور همزمان/طراحی7 برجام برای تهی‌سازی نظام از انقلابی‌گری
یک کارشناسی مسائل سیاسی از طراحی پنج جنگ به طور همزمان علیه انقلاب اسلامی و نیز هفت برجام برای تهی‌سازی نظام اسلامی از انقلابی‌گری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، حسن امینی که شامگاه سه‌شنبه در همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد در هیأت رزمندگان کاشمر سخن می‌گفت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب جهان است که اصول و آرمان‌های اولیه خود را حفظ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: یکی از مهمترین اصول انقلاب، اسلامیت آن یعنی باور و عمل به اسلام می باشد که این اسلامیت همچنان باید باقی بماند؛ چراکه هویت انقلاب را تشکیل داده است.

,

 

,

امینی ادامه داد: اصل ولایت فقیه از دیگر اصول انقلاب اسلامی ایران است که همانند دژی نفوذ ناپذیر برای انقلاب اسلامی بوده و اجازه نمی‌دهد که در مسیر انقلاب بن‌بستی به وجود آید.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی حضور مردم در صحنه را از دیگر اصول اساسی انقلاب اسلامی خواند و گفت: همراهی مردم با نظام و ولایت‌پذیری آن‌ها همواره یکی از اصول انقلاب بوده است که تا به امروز باقی مانده به گونه‌ای که ما در 38 سال عمر انقلاب، 38 انتخابات را با حضور مردم برگزار کرده‌ایم و معدل حضور در پای صندوق‌های رأی هیچ‌گاه کمتر از 50 درصد نبوده است.

,

 

,

امینی خاطرنشان کرد: پایگاه مردمی انقلاب اسلامی همچنان باید باقی بماند، همچنین باورهای اسلام ناب در برابر اسلام‌های جعلی همچون شیعه انگلیسی، اسلام آمریکایی، اسلام التقاطی، اسلام سکولار، اسلام متحجر وغیره باید باقی بماند و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی هم اکنون به طور همزمان با پنج جنگ دست و پنجه نرم می‌کند که عبارت است از جنگ نرم که با استفاده از ابزاری همچون فضای مجازی در پی تضعیف اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی مردم است، جنگ اقتصادی که با تشدید تحریم‌ها در پی خسته کردن مردم و مسئولان است، جنگ اطلاعاتی که با توسعه شبکه نفوذ و استفاده از جاسوس‌ها برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کند، جنگ نیابتی که با استفاده از عناصری همچون گروهک‌های تکفیری و رژیم سعودی به دنبال ضربه نظامی به ایران هستند و جنگ دیپلماتیک در عرصه بین المللی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی.

,

 

,

امینی تصریح کرد: تلاش دشمن آن است که طی چهار مرحله، نظام اسلامی را از انقلابی‌گری تهی کرده و انقلاب اسلامی را خنثی کند که مرحله اول آن عبارت است از تعامل‌گرایی که برای این مرحله چهار برجام به ترتیب در موضوعات هسته‌ای، تروریست، توان موشکی و حقوق بشر طراحی شده بود که این موضوع با تدبیر مقام معظم رهبری متوقف شد.

,

 

,

وی افزود: مرحله دوم، مرحله نرمال‌سازی است یعنی آن حساسیت‌های انقلابی کنار گذاشته شود و در این مرحله برجام پنج رقم بخورد که عبارت است از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، مرحله سوم وضعیت تحت سلطه بودن است که در این مرحله باید جریان انقلابی در حاشیه قرار گیرد و جریان غرب‌گرا در کشور روی کار بیاید و ولایت فقیه هم یک مقام تشریفاتی باشد ضمن اینکه در این مرحله، برجام شش که عبارت از پذیرفتن حوزه نفوذ عربستان در منطقه و عدم هر گونه ایفای نقش ایران در منطقه و نیز برجام هفت که عبارت است ازعادی‌سازی روابط با آمریکا طراحی شده است و البته این را هم می‌دانیم که آمریکا جز به تسلیم کامل جمهوری اسلامی ایران رضایت نمی‌دهد.

,

 

,

این کارشناسی مسائل سیاسی تصریح کرد: مرحله چهارم نیز عبارت است از قرار دادن ایران در ردیف کشورهای اقماری آمریکا، که باید گفت آن‌ها کور خوانده‌اند و هیچ گاه به این اهداف شوم خود نخواهند رسید.

,

 

,

امینی به راهکارهای مقابله با توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین راهکارها، اتحاد و انسجام است و همه نیروهای انقلاب باید با هر سلیقه‌ای که هستند با حفظ انسجام، جبهه‌ای قوی را تشکیل دهند.

,

 

,

وی گفتمان‌سازی را دومین راهکار مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: همه ما باید با دقت به فرمایشات رهبر انقلاب توجه کرده و کلیدواژه‌های مطرح شده توسط ایشان مانند بصیرت سیاسی، اقتصاد مقاومتی، انقلابی‌گری، اتحاد و انسجام مردمی، نقشه راه انقلاب، آتش به اختیار، خطر تحریف امام(ره)، خطر تحریف تاریخ انقلاب، عوض کردن جای شهید و جلاد وغیره را مد نظر قرار دهیم و با مطالعه و تبیین صحیح آن‌ها برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، گفتمان‌سازی صحیحی از اصول انقلاب اسلامی انجام دهیم.

,

 

,

امینی با هشدار نسبت به تحریف انقلاب، تصریح کرد: راه مقابله با تحریف انقلاب، بازخوانی و تکرار دقیق وقایع انقلاب به شکل هنرمندانه برای نسل‌های جدید است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه