اخبار داغ

درخواست‌های ۲۰ ساله مردم روستای «محمدآباد» همچنان بی‌پاسخ از سوی مسئولان

درخواست‌های ۲۰ ساله مردم روستای «محمدآباد» همچنان بی‌پاسخ از سوی مسئولان
ساکنان روستای "محمدآباد" تفرش در نامه‌نگاری‌های مختلف از مسئولان تقاضای رسیدگی به مشکلاتشان را داشته‌اند که همچنان از سوی مسئولان بی پاسخ مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، روستای "محمدآباد" یکی از روستاهای محروم در بخش رودبار تفرش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

, ,

براساس سرشماری سال ۹۵، این روستا دارای ۲۵ خانوار و ۷۵ نفر جمعیت است.

,

این روستا دارای گردنه ای صعب العبور به سمت روستای جفتان است؛ فاصله روستای محمدآباد تا تفرش از این مسیر، ۴۵ کیلومتر است. این گردنه خاکی دارای طول ۵ کیلومتر و ۳۰۰ متر و عرض ۳ متر و در برخی از نقاط ۴ متر است. این گردنه خاکی دارای شیب زیاد و پر پیچ و خم است که در بسیاری از نقاط شیب آن به بالای ۱۰ متر هم می رسد؛ این گردنه خاکی در فصول بارندگی قابل تردد نیست.

,

, ,

ساکنان این روستا از این گردنه، خاطره خوشی ندارند چراکه در سالهای اخیر چند مورد تصادف رخ داده که منجر به کشته شدن یا آسیب جدی به ساکنان شده است.

,

یکی دیگر از مسیرهای این روستا، از سمت هفتان به تفرش است. این مسیر خاکی طولانی تر و فاصله روستای محمدآباد از مسیر روستای هفتان تا تفرش ۶۵ کیلومتر است.

,

, ,

علاوه بر جاده، نداشتن امکاناتی همچون گاز، عدم پوشش تلفن همراه، سریال قطع آب آشامیدنی، نداشتن پوشش سیگنال‌های تلویزیونی از جمله مهمترین مشکلات مردم این روستا است.

,

ساکنان این روستا با امضای طوماری از مسئولین خواسته‌اند که برای رفع مشکلات این روستا با همتی بلند برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

,

در این طومار آمده است: «با توجه به اینکه بعد از گذشت ۲۰ سال نامه نگاری از سوی اهالی روستا، بیان مشکلات و درخواست برای حل آنها، تقریبا هیچ کدام از درخواستهای مطرح شده، مورد توجه قرار نگرفته است.» در ادامه این طومار مشکلات این روستا شامل نبود جاده آسفالت و صعب العبور بودن جاده خاکی، نداشتن امکاناتی همچون گاز، عدم پوشش تلفن همراه، سریال قطع آب آشامیدنی، نداشتن پوشش سیگنال‌های تلویزیونی بیان شده است.

,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه