اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار:

برجام ثابت کرد که نگاه کارگزاران کشور برای رفع مشکلات نباید به بیرون از مرزها باشد

برجام ثابت کرد که نگاه کارگزاران کشور برای رفع مشکلات نباید به بیرون از مرزها باشد
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: برجام قریب به چهار سال و عمر یک دولت را سرگرم خود نمود و از خیلی از جهات اقتصادی کشور را دچار چالش و عقب ماندگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بهارانه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت:برجام با همه فراز و نشیبها حسن ملموسی داشت، گر چه بعضی از بزرگان نظام از شکست آن صحبت به میان می اورند 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

حجت الاسلام جمشیدی گفت: برجام قریب به چهار سال و عمر یک دولت را سرگرم خود نمود و از خیلی از جهات اقتصادی کشور را دچار چالش و عقب ماندگی کرد؛ اما باید قدر این نعمت را هم بدانیم که عده ای همیشه مشکلات را در دیپلماسی لبخند و رفع سوءتفاهمات با امریکا می دیدند  
با طرح برجام همصدا شدن و با واسطه گری و اهداء بهترین ارزشهای انقلاب به امریکا توانستند سند برجام را به امضاء برسانند و با شعار هایی مثل تحریمها شکسته شد، روز بدون تحریم و امثال ذالک مدتی دل خود را شاد نمودند ولی این شادی خیلی دوام نیاورد و پی به تذکرات وفرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری پی بردند.
 وی ادامه داد: دستاورد برجام گرچه با رنج و سفره های خالی مردم طبقات پایین و با بیکار شدن هزاران کارگر بدست امد ولی باید قدر این را هم بدانیم که بهترین دستاورد برجام به سنگ خوردن سر این قشر قلیل انگشت شمار که با هیاهوی تمام از پناهگاه بیرون آمدند .

,
,
,

جمشیدی اظهار کرد: امیدواریم این برجام برای آنهایی که دل به کدخدایی امریکا بسته بودند درس عبرتی باشد وحداقل با افکار غلط خود برای نظام و جمهوری اسلامی هزینه درست نکنند. با تاسی از فرمانهای مقام معظم رهبری و اتحاد مضاعف و همصدایی در برابر دشمن و واجرای منویات وبرنامه و شعارهای رهبر معظم انقلاب در به زانو در اوردن دشمن با ملت و دولت همراه باشند

,

وی ادامه داد: همچنین اگر دولت آینده توصیه حکیمانه و درواقع دستورالعمل خردمندانه رهبری را آویزه گوش قرار دهد و سرلوحه برنامه‌ها قرار دهد می‌تواند با ریل گذاری درست مسیر پیشرفت و عزت کشور و رفع مشکلات مردم را رقم بزند وگرنه به کژ راهه و بیراهه خواهد رفت!

,

جمشیدی اظهار داشت: اگر نگاه کارگزاران کشور برای برطرف کردن مشکلات به بیرون مرزها باشد و نگرش تمایل به غرب حاکم باشد نه تنها گرفتاری‌ها کاهش نمی‌یابد بلکه روزبه‌روز انباشته و تلنبار شده و چون سدی مانع توسعه کشور و نیل به اهداف والا می‌شود. رهبر معظم انقلاب در حوزه سیاست خارجی هم نکته مهمی را در مورد عدم پای بندی غربی‌ها به تعهدات یادآوری کردند.

,

 وی در آخر گفت:اگر همین توصیه رهبری معظم مد نظر دولت دوازدهم باشد، مانند دولت یازدهم توافق‌هایی را انجام نمی‌دهد که نتیجه آن عدول از مواضع نظام و منافع ملی و اعطای امتیازات یک جانبه باشد و هنگامی که نوبت به آنها می‌رسد با بهانه های واهی و تفسیرهای خاص از انجام تعهدات شانه خالی کنند بلکه تضییعات تازه‌ای هم به وجود آورند!
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه