اخبار داغ

تحویل یک بهله پرنده شکاری عقاب طلایی به اداره حفاظت محیط زیست گرمه

تحویل یک بهله پرنده شکاری عقاب طلایی به اداره حفاظت محیط زیست گرمه
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه از تحویل یک قطعه پرنده شکاری عقاب طلایی توسط یک شهروند ایوری دوستدار طبیعت به اداره حفاظت محیط زیست خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری گرمه؛ صفرزاده با بیان این خبر گفت: یک بهله پرنده شکاری عقاب طلایی که  قادر به پرواز نبود توسط یکی ازدوستداران محیط زیست اهل شهر ایور به اداره حفاظت محیط زیست گرمه تحویل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صفرزاده گفت : همه ساله تعداد زیادی از انواع پرندگان شکاری که به دلایل مختلف دچار آسیب می گردند توسط شهروندان و علاقمندن به طبیعت و حیات وحش در شهرستان گرمه تحویل اداره حفاظت محیط زیست گرمه میگردد که پس از تیمار و بهبودی در عرصه های طبیعی شهرستان رهاسازی می گردند.

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست گرمه افزود : زیستگاه این پرنده کوهستانهای کم گیاه و خشک ، جنگلهای کوهستانی و صخره های ساحلی می باشد و روی درختان بلند یا لبه پرتگاهها آشیانه می سازد و در ایران بومی و فراوان است.

,

صفرزاده تحویل حیوانات وحشی آسیب دیده و سرگردان به محیط زیست را نشانه فرهنگ بالای شهروندان در حفظ و نگهداری از محیط زیست دانست و خواستار استمرار این حرکت از سوی آنان شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در پایان ضمن قدردانی از افراد دوستدار طبیعت در تحویل بموقع حیواناتی که دچار آسیب شده و یا از زیستگاه خود خارج شده اند اظهار داشت: باید بیش از گذشته مراقب حیات وحش بوده و اجازه ندهیم موجودات زنده از حق طبیعی خود محروم شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه