اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی خاش:

ریش‌ سفیدان نقش کلیدی در حل اختلافات و مشکلات طایفه‌ای دارند

ریش‌ سفیدان نقش کلیدی در حل اختلافات و مشکلات طایفه‌ای دارند
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ریش‌سفیدان نقش کلیدی در حل اختلافات و مشکلات طایفه‌ای دارند و افراد معتمد، بهترین یاور پلیس در ایجاد امنیت پایدار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، سرهنگ غلامرضا نورا در نشست با معتمدان و ریش سفیدان شهرستان خاش، با بیان اینکه تعامل و همکاری هدفمند با مردم یکی از اهداف پلیس در رسیدن به امنیت پایدار است، اظهار کرد: در این جهت تعامل با ریش سفیدان و معتمدان محلی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما,

وی با بیان اینکه پویایی و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است، تصریح کرد: امنیت پایدار تنها با همکاری و همراهی بزرگان و ریش سفیدان محقق خواهد شد.

,

سرهنگ نورا با بیان اینکه ماموریت اصلی و مهم پلیس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع ناامنی است، گفت: در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلاف قومی و محلی خود نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و در این رابطه ریش سفیدان می توانند با معرفی افراد بزهکار و ارزال و اوباش، نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار داشته و آرامش را به مردم هدیه دهند.

,

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش با تقدیر از تعامل بزرگان و ریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس، اظهار کرد: ما از همکاری ریش سفیدان با پلیس استقبال می کنیم چون هدف ما رضایت و امنیت برای مردم و شهروندان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه