اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان سامان معرفی شد

رئیس دادگستری شهرستان سامان معرفی شد
طی حکمی مصطفی شکاریان به عنوان رئیس دادگستری سامان معرفی شد و از زحمات دلسوزانه امیر فتحی تشکر و قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سامان با اشاره به اینکه هیچ کاری بدون ایمان به خدا ارزشی ندارد، اظهار داشت: خدمت به مردم زمانی ارزشمند است که با ایمان به خدا انجام شود.

سید عبدالله موسوی با بیان اینکه همه نسبت به یکدیگر مسئول هستیم و باید به یکدیگر خدمت کنیم، ادامه داد: در حال حاضر دنیا یک دهکده جهانی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تاثیرگذاری فرهنگی در جامعه زیاد است و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بار سنگین بر دوش همه ما قرار دارد.

عمده مشکلات شهرستان سامان رعایت نکردن قوانین توسط گردشگران است

موسوی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان سامان عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی گردشگران است، تصریح کرد: برنامه ریزی در این زمنیه باید صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس دادگستری جدید شهرستان سامان باید اجرای قانون، استفاده از رهنمودهای امام جمعه و تعامل و همکاری با مسئولین سرلوحه کار خود قرار دهد بیان داشت: باید حرمت مردم را نگاه داریم و با مجرم هم بر خورد قاطع داشته و همزمان با حفظ حرمت اجرای قانون را داشته باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه از شوراهای حل اختلاف حمایت صورت گیرد، بیان داشت: باید در راستای ایجاد صلح و سازش در جامعه آموزش و نظارت بر اقدامات شورا های حل اختلاف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه در همه امور داشته باشیم، تصریح کرد: اجرای دقیق احکام به صورت سریع و عادلانه بسیار مهم است.

احساس مسئولیت نسبت به مسائل خانوادگی در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره بر اینکه به اختلافات خانوادگی، مطالبه مهریه، نفقه و... دقت داشته باشیم، عنوان کرد: چراکه احساس مسئولیت نسبت به مسائل خانوادگی در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است.

سید عبدالله موسوی با اشاره به اینکه اقای فتحی به مدت ۹ سال رئیس دادگستری بخش و شهرستان سامان بوده است، بیان داشت: حسن خلق، تلاش و کوشش های شبانه روزی اقای فتحی ستودنی است.

در پایان از زحمات دلسوزانه امیر فتحی تشکر و قدردانی شد و مصطفی شکاریان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان سامان منصوب شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
, عمده مشکلات شهرستان سامان رعایت نکردن قوانین توسط گردشگران است, عمده مشکلات شهرستان سامان رعایت نکردن قوانین توسط گردشگران است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, احساس مسئولیت نسبت به مسائل خانوادگی در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است, احساس مسئولیت نسبت به مسائل خانوادگی در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه