اخبار داغ

تحولات یمن؛

قتل عام ۲۲ یمنی توسط جنگنده‌های رژیم سعودی

قتل عام ۲۲ یمنی توسط جنگنده‌های رژیم سعودی
جنگنده‌های رژیم سعودی در تازه‌ترین جنایت خود علیه مردم یمن، ۲۲ شهروند یمنی را به شهادت رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جنگنده‌های رژیم سعودی در ادامه حمله‌های وحشیانه خود علیه مناطق مسکونی یمن، ده‌ها شهروند یمنی را شهید و زخمی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته رسانه‌«المسیره نت» یمن، جنگنده‌های رژیم سعودی در ادامه جنایات خود علیه مردم بی‌دفاع یمن، حمله گسترده‌ای را علیه مناطق مسکونی «عطیره» واقع در استان تعز انجام دادند که درنتیجه این حمله‌ها، هشت تن از اهالی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

,

شاهدان عینی اعلام کردند، جنگنده‌های رژیم اجازه نزدیک شدن آمبولانس‌ها جهت نجات زخمی‌ها به منطقه را نمی‌دهند و آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند.

,

بر اساس منابع پزشکی منطقه، آخرین آمار از حمله جنگنده‌های رژیم در روستا که سه خانواده را مورد هدف قرار داده است، 22 شهید و شش زخمی است که اغلب آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، حمله جنگنده‌های رژیم سعودی خسارت سنگینی را به خانه‌ها و خودروی‌های موجود در منطقه وارد کرده است و امدادرسان‌ها تنها موفق به کشف هویت 19 تن از شهدا شده‌اند و چهار تن دیگر به دلیل متلاشی شدن اجساد قابل‌شناسایی نیستند.

,

 

,

سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر اعلام کرده‌اند، رژیم سعودی در بسیاری از حمله‌های هوایی خود علیه مردم یمن از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کند و همین امر علاوه بر ایجاد بیماری‌های خطرناک، آمار شهدا را افزایش داده است.

,

به گفته رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های سعودی طی سه سال گذشته از آغاز حمله ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، هزاران یمنی را شهید و زخمی کرده‌اند و خسارت سنگینی را به زیرساخت‌های این کشور وارد کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه