اخبار داغ

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کاشمر خبر داد:

تجمع بزرگ عزاداران امام جعفر صادق(ع) در کاشمر برگزار می‌شود

تجمع بزرگ عزاداران امام جعفر صادق(ع) در کاشمر برگزار می‌شود
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کاشمر از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت آن امام همام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جلالی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، تجمع عزاداران آن حضرت در محل مسجد جامع کاشمر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با هیأت‌ها و تکایای شهرستان کاشمر مقرر شده است این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه با ورود دسته‌جات عزاداری به مسجد جامع کاشمر آغاز شود.

,

 

,

جلالی خاطرنشان کرد: بر این اساس هیأت‌ها و دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری کاشمر به صورت هماهنگ و به تفکیک هیأت‌های هر خیابان به سمت مسجد جامع کاشمر حرکت کرده و پس از اعلام عزا در سطح شهر در مسجد جامع تجمع خواهند کرد.

,

 

,

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کاشمر ادامه داد: هیأت‌های خیابان‌ قائم به همراه هیأت‌هایی از روستاهای بالاولایت، هیأت‌های خیابان شهید مدرس(ره)، هیأت‌های خیابان 17 شهریور و سپس هیأت‌های خیابان‌های امام خمینی(ره)، حیدری و فاطمیه، با حرکت در سطح شهر به صورت هماهنگ و در زمان تعیین شده وارد مسجد جامع خواهند شد و به عزاداری و نوحه‌سرایی در سوگ رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) خواهند پرداخت.

,

 

,

جلالی خاطرنشان کرد: در پایان عزاداری نیز یکی از روحانیون شهرستان کاشمر به سخنرانی و تبیین فضایل و مناقب ششمین امام شیعیان خواهد پرداخت.

,

 

,

وی گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت جانسوز امام صادق(ع) با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در محل مسجد جامع کاشمر به پایان خواهد رسید.

,

 

,

شایان ذکر است در شب شهادت جانگداز ششمین مهر سپهر سروری، حضرت امام صادق(ع) نیز محافل و مجالس عزاداری آن امام همام در مساجد، تکایا و زیارتگاه‌های شهر و روستاهای کاشمر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه