اخبار داغ

امام جمعه بم در واکنش به برگزاری کنسرت در ایام شهادت امام صادق مطرح کرد؛

تابع قانون هستیم اما در تاریخ برگزاری کنسرت کج سلیقگی صورت گرفته است/ در صورت تکرار این اشتباه موضع گیری جدی خواهیم کرد

تابع قانون هستیم اما در تاریخ برگزاری کنسرت کج سلیقگی صورت گرفته است/ در صورت تکرار این اشتباه موضع گیری جدی خواهیم کرد
امام جمعه بم گفت:وقتی یک کنسرت همه مراحل قانونی خود را طی کرده است همه باید تابع قانون باشند و نباید احساسی عمل کنند اما در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفتم که در تعیین تاریخ برگزاری این کنسرت یک شب قبل از شب شهادت کج سلیقگی صورت گرفته است به طوری که می توانستند این کنسرت را مثلا یک هفته قبل یا یک هفته بعد از ایام شهادت برگزار کنند و اعضای شورا نیز این مسئله را قبول کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز؛ حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم نسبت به تعیین تاریخ برگزاری کنسرت همزمان با ایام شهادت امام صادق علیه السلام موضع گیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , ارگ نیوز, ؛ حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم نسبت به تعیین تاریخ برگزاری کنسرت همزمان با ایام شهادت امام صادق علیه السلام موضع گیری کرد.,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در مقابل هر کاری  که بر اساس قانون انجام شود، تابع قانون خواهیم بود و مجوز کنسرتی که شب قبل از شب شهادت امام صادق در بم برگزار می گردد در کرمان صادر شده است و در شهرستان بم نیز در شورای تامین که رئیس آن آقای فرماندار است و در این شورا نیروی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات، دادگستری حضور دارند بررسی شده است لذا اگر در این زمینه حرف و صحبتی هم باشد این افراد باید پاسخگو باشند چرا که امام جمعه عضو شورای تامین نیست.

,

وی افزود: وقتی یک کنسرت همه مراحل قانونی خود را طی کرده است همه باید تابع قانون باشند و نباید احساسی عمل کنند اما در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفتم که در تعیین تاریخ برگزاری این کنسرت یک شب قبل از شب شهادت کج سلیقگی صورت گرفته است به طوری که می توانستند این کنسرت را مثلا یک هفته قبل یا یک هفته بعد از ایام شهادت برگزار کنند و اعضای شورا نیز این مسئله را قبول کردند.

,

امام جمعه بم گفت: در خصوص این کج سلیقگی در شورای فرهنگ عمومی هشدار دادم که اگر بار دیگر این کج سلیقگی صورت گیرد موضع گیری جدی خواهیم داشت اما در هم صورت آنچه بر اساس قانون انجام می‌شود برای ما محترم است حتی اگر باب طبع ما نباشد.

,

حجت الاسلام دانشی با اشاره به فرمان آتش به اختیار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری تبیین کرد: نباید فرمایشات مقام معظم رهبری را تفسیر به رای و سلیقه خود کنیم، چراکه ایشان با هر نوع تندی  و افراطی گری مخالف هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه