اخبار داغ

کارشناس امور مذهبی:

اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد جای حق و باطل عوض می شود و جامعه نابود می شود

اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد جای حق و باطل عوض می شود و جامعه نابود می شود
سید حسین حسینی کارشناس امور مذهبی با بیان اینکه اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد جای حق و باطل عوض می شود و جامعه نابود می شود ابراز داشت: دو فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر که هر دو جزء فروع ده‌گانه دین مبین اسلام می‌باشند، آنچنان جایگاه والایی در شرع مقدس اسلام دارند که در حدود 30 آیه از آیات قرآن کریم با الفاظ و عبارات مختلف در خصوص آن‌ها نازل گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،  سید حسین حسینی کارشناس امور مذهبی در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت:  امر به معروف ونهی از منکر دو واجب فراموش شده در بین مردم است
و کسی هم که امر به معروف ونهی از منکر میکند را مورد ضرب و شتم قرار میدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,
,

وی گفت: امام علی (ع) می فرمایید تمام کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به اندازه‌ی آب دهانی در مقابل دریایی پهناور بیش نیست!»

,

مدیر اردوی جهادی حوزه امام صادق بجنورد با بیان اینکه اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد جای حق و باطل عوض می شود و جامعه نابود می شود. گفت: دو فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر که هر دو جزء فروع ده‌گانه دین مبین اسلام می‌باشند، آنچنان جایگاه والایی در شرع مقدس اسلام دارند که در حدود 30 آیه از آیات قرآن کریم با الفاظ و عبارات مختلف در خصوص آن‌ها نازل گردیده است.

,


حسینی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود دیگر واجبات مانند نماز و روزه و... فراموش میشود افزود: در دوران آخرالزمان به جایی میرسد که مردم امر به بدی ها و نهی از خوبی ها میکنند.

,
,

 وی گفت: از مسئولان در خواست دارم که در صورت امکان کارت شناسایی امر به معروف و نهی از منکر را برای طلاب وروحانیون صادر کنند تا راحت تر و بدون مشکل بتوانند این دو امر خطیر را به آسانی انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه