اخبار داغ

هنرمند البرزی:

اقتصاد هنر مهمترین دغدغه هنرمندان استان البرز است

اقتصاد هنر مهمترین دغدغه هنرمندان استان البرز است
میرحسینی گفت:بحث اقتصاد هنر که یکی از مهمترین دغدغه های هنرمندان و انجمن و قطعا مسئولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر است زیرا هنرمندان استان آثار فاخری را تولید می کنند اما در زمان فروش با کمترین مبلغ خریداری می شود در صورتی که همین آثار در تهران دو برابر به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میر حسینی از هنرمندان نقاش البرزی در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: حوزه هنری یکی از مخاطبان جدی و اصلی فرمایشات رهبر انقلاب است و امروز فرهنگ و هنر باید در خدمت ترویج مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه, حوزه هنری یکی از مخاطبان جدی و اصلی فرمایشات رهبر انقلاب است و امروز فرهنگ و هنر باید در خدمت ترویج مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه باشد.,

وی ادامه داد: بنده حدود 15 سال است به حرفه نقاشی مشغول هستم و حدود چندین نمایشگاه برگزار نمودم و آثارم را برای بازدید و فروش به نمایش گذاشتم اما درآمد هنری کفاف زندگی بنده را نمی دهد و کار هنر بیشتر عشق می خواهد .

,

میرحسینی تاکید کرد: باید فرهنگ در همه عرصه ها با زبان هنر برای ترویج و نهادینه کردن امور مختلف به کار گرفته شود و کار فرهنگی در همه زمینه ها نتیجه مطلوب به همراه دارد.

,

این هنرمند البرزی گفت: بحث اقتصاد هنر که یکی از مهمترین دغدغه های هنرمندان و انجمن و قطعا مسئولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر است زیرا هنرمندان استان آثار فاخری را تولید می کنند اما در زمان فروش با کمترین مبلغ خریداری می شود در صورتی که همین آثار در تهران دو برابر به فروش می رسد.

,

وی تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه سال اقتصاد مقاومتی است باید توجه ویژه ای به اقتصاد هنر داشته باشیم و اقتصاد هنر برای مسئولان و هنرمندان تبیین شود زیرا یک هنرمند می تواند با تولید یک اثر ، هنر اسلامی را به دنیا و جهان معرفی کند.

,

میرحسینی در پایان گفت: استان البرز یکی از استانهای درخشنده در عرصه فرهنگ و هنر است و امیدوارم که امسال بتوانیم اقتصاد هنر را در استان و بین مسئولین نهادینه کنیم تا آثار فاخر هنری و هنرمندان استان دغدغه درآمد نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه