اخبار داغ

هنرمند تئاتر البرزی:

تئاتر شورایی؛ راهکاری برای حل مشکل اشتغال جوانان است

تئاتر شورایی؛ راهکاری برای حل مشکل اشتغال جوانان است
فرشته کریمی گفت: تئاتر شورایی یکی از انواع نمایش های محیطی است که بارزترین مشخصه آن کاربردی بودن آن است لذا ما سعی داریم با تئاتر شورایی در آینده جوانان مشکل اشتغال نداشته باشند و خود کارآفرین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته کریمی از هنرمندان تئاتر استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت:  تئاتر شورایی یکی از انواع نمایش های محیطی است که بارزترین مشخصه آن کاربردی بودن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه ,

وی ادامه داد: تئاتر شورایی روشی جهانی است برای تکثیر و مردمی کردن تئاتر در جامعه است،  در این نوع تئاتر موقعیت نمایشی بر اساس نگرانی ها، مشکلات و خواسته های یک اجتماع آفریده می شود و پس از بازنمایی آن، از اعضای همان مجموعه خواسته می شود تا برای بهتر کردن شرایط بازنمایی شده، راهکارهای مناسب نمایش دهند.

,

کریمی تصریح کرد: بنابراین تئاتر زمینه ساز یک گفت و گوی فعال اجتماعی می شود و بهانه ای برای مشارکت نظری و عملی در راستای زندگی بهتر فراهم می آورد. از این رو، هیچ کس در این گونه ی تئاتر ناظر منفعل نیست و به گفته آگوستو بوآل همه “تماشا بازیگر” هستند.

,

وی افزود: تئاتر شورایی  اسلوبی کاربردی – آموزشی است که با اهداف تعلیمی و تربیتی محیطهای آموزشی کاملاً در انطباق است لذا با استفاده از راهکارهای مناسب امکان مداخله و پیشنهاد را برای نوآموزان در امر یادگیری فراهم می سازد و با میدان دادن به تجارب و دانسته های شخصی آنان حس خودباوری و مسؤلیت پذیری شان را تقویت می کند.

, تئاتر شورایی  اسلوبی کاربردی – آموزشی است که با اهداف تعلیمی و تربیتی محیطهای آموزشی کاملاً در انطباق است لذا با استفاده از راهکارهای مناسب امکان مداخله و پیشنهاد را برای نوآموزان در امر یادگیری فراهم می سازد و با میدان دادن به تجارب و دانسته های شخصی آنان حس خودباوری و مسؤلیت پذیری شان را تقویت می کند.,

کریمی تاکید کرد: مدرسه کارآفرینی پرواک سعی دارد تئاتر شورایی را در استان البرز برای جوانان پیاده کند و کارگاه ها و برنامه های مهارت آموزی و توانمندسازی در حوزه های: ارتباطات، مدیریت، کارآفرینی، خلاقیت و ….را برای جوانان پیاده کند تا با تئاتر شورایی در آینده جوانان مشکل اشتغال نداشته باشند و خود کارآفرین باشند.

,

وی عنوان کرد: امروزه جوانان با استفاده زیاد از رایانه و گوشی های همراه خلاقیت و نوآوری در آنها کاهش یافته بنابراین ما در این مدرسه دوره های خلاقیت شناسی نیز برگزار می کنیم تا جوانان با ذهن خلاق ایده های نو و تازه ای برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پیدا کنند.

,

کریمی در پایان گفت: تئاتر شورایی بهترین راهکار برای بروز خلاقیت در نوجوانان و جوانان است لذا ما در مدرسه کارآفرینی پرواک سعی داریم این الکو را با عمل به خانواده ها ثابت کنیم، زبان هنر زبانی گویا و تاثیر گذار است این بار ما با تئاتر می خواهیم مشکل اشتغال را حل کنیم لذا خانواده ها می توانند جهت آشنایی و ارتباط با مدرسه کارآفرینی پرواک با شماره  09125694766 تماس حاصل نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه