اخبار داغ

فرمانده انتظامی ماهنشان:

۳کیلو ۱۹۵گرم انواع مواد مخدر درماهنشان کشف و ضبط شد

۳کیلو ۱۹۵گرم انواع مواد مخدر درماهنشان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: امسال در این شهرستان ۳کیلو ۱۹۵گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته ۱۳۵درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان ، نوروزی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ماهنشان گفت: نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان در خصوص مبارزه با مواد مخدر توانسته ۴۵ طرح را اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی افزود:  مأمورین انتظامی این شهرستان موفق به توقیف ۹دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر شدند که در این رابطه ۲۶نفر نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

نوری فرماندار شهرستان ماه نشان در این جلسه به عوامل بازدارنده ابتلا به مصرف مواد مخدر از جمله توجه به کانون گرم خانواده، غنی سازی اوقات فراغت و رواج ورزش در بین جوانان و رواج بازی های بومی محلی اشاره کرد و گفت هم افزایی و همکاری نهاد ها و ادارات مرتبط با این امر بیشتر باشد.
وی، وضعیت شهرستان را در خصوص نرخ مصرف و مبارزه با مواد مخدر مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید همت شود تا شهرستان را به سمت شهرستانی عاری از مواد مخدر سوق دهیم.
نوری در ادامه استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه پیشگیری و ترک مواد مخدر را بسیار کارساز عنوان کرد و اظهار داشت: باید با تعامل مثبت و جذب کمک های خیرین برای داشتن شهرستانی عاری از مواد مخدر و اعتیاد تلاش شود.
فرماندار شهرستان ماهنشان در ادامه به برخی مشکلات پیش روی افراد پاک شده از مواد مخدر اشاره و از مهمترین این مشکلات را اشتغال و عدم اعتماد جامعه به این اشخاص برشمرده و گفت: شهرستان ماه نشان با بهره مندی از ظرفیت های متعدد در حوزه های مختلف کشاورزی، شیلات، تراش سنگ های قیمتی و… زمینه و بستر مناسبی را برای اشتغال این عزیزان فراهم کرده است.

,
,
,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه