اخبار داغ

حسین یکتا:

سخنان امام در مورد آینده به واقعیت پیوست/ جنگ در فضای مجازی جهاد اکبر است

سخنان امام در مورد آینده به واقعیت پیوست/ جنگ در فضای مجازی جهاد اکبر است
حسین یکتا گفت : امام خمینی (ره) فرمودند که سربازان من در قنداق هستند و کسی باور نمی‌کرد و در زمان جنگ به همگان ثابت شد و اکنون تمامی سخنان امام (ره) در حال اتفاق افتادن است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ حسین یکتا رزمنده دوران دفاع مقدس در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی استان کرمان اظهار داشت : امام خمینی (ره) فرمودند که سربازان من در قنداق هستند و کسی باور نمی‌کرد و در زمان جنگ به همگان ثابت شد و اکنون تمامی سخنان امام (ره) در حال اتفاق افتادن و به واقعیت پیوسته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : امام (ره) فرمودند جبهه، دانشگاه است و امروز اثر وضعی خون شهدا بر جامعه مشخص شده است.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد : در آن روزها رزمندگان را به خاطر شعار “تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر” مسخره می کردند و به ما می خندیدند ولی امروز همه با هم پشت دیوار بیت المقدس پا به زمین می کوبند و نماز می خوانند.

,

یکتا با اشاره به این که همانطور که امام (ره) به ما دروغ نگفت امروز هم این سید به ما دروغ نمی گوید ؛ عنوان کرد : این عزیران گوششان به لبهای ولی خداست .

,

وی توضیح داد : امروز سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز رهبری و دلسوخته انقلاب فرماندهی رزمندگان اسلام در دنیا را برعهده دارد.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد : سرعت عالم تند شده است و ما هر صبح شاهد خبرهایی جدیدی از منطقه و جهان هستیم پس طبق فرمایش آقا باید آماده باشیم و حرکت کنیم .

,

یکتا افزود : لابی صهیونیست را شیطان شخصا هدایت می کند زیرا می داند کارش تمام است ؛ اکنون دیگر در قطب شمال افراد سوال از امام مهدی (عج) می کنند و مجمع جهانی پیاده‌روی اربعین در مجمع اروپا به ثبت رسیده است .

,

وی با اشاره به این که اکنون جنگ در فضای مجازی نفسگیر شده است ؛ یادآور شد : این‌جهاد اکبر است که چه بنویسیم و قلابش به دل چه کسانی بند شود.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد : در جنگ نرم آر پی جی زن و تک تیرانداز می خواهیم‌ چون جوانان پای کار اکنون در کمین و در خطر عظیمی هستند ؛ اینجا با جهاد کبری در جهاد اکبر پیروزیم.

,

یکتا گفت : ما در یک نیرد نابرابر آخر الزمانی هستیم و پیروزی جبهه حق حتمی است ولی می ترسم ما به سنگر آقا نرسیم ؛ هرچه به بالای قله هوا می رسیم کار سخت تر است و هوا کمتر می شود.

,

وی آتش به اختیار را با ” اختیار وارد آتش شدن و همانند شهدا به زیر آتش رفتن ” دانست و تشریح کرد : آتش به اختیار یعنی هیچ کس نمی تواند تو را بخرد زیرا یک گلوله آتش هستی .

,

یکتا در پایان اظهار داشت : در فضای مجازی باید به متن و محتوای وبلاگ ها و سایت ها برکت داد و این ها همه در گرو اخلاص است و اکنون در فضای مجازی آتش به اختیار آمده ایم .

,

وی در پایان اظهار داشت : باید از اکنون برای اربعین در فضای مجازی وقت بگذارید زیرا اربعین یک اتفاق نیست یک پدیده و حکمت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه