اخبار داغ

رئیس پردیس مهریز دانشگاه یزد خبر داد

ایجاد سه رشته جدید در پردیس مهریز دانشگاه یزد

ایجاد سه رشته جدید در پردیس مهریز دانشگاه یزد
رئیس پردیس مهریز دانشگاه یزد از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد سه رشته تحصیلی جدید در این پردیس در سال تحصیلی جدید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رئیس پردیس مهریز با اعلام این خبر افزود: اخیراً شورای گسترش آموزش عالی با سه رشته جدید تحصیلی زبان انگلیسی، حقوق و حسابداری در مقطع کارشناسی در پردیس مهریز دانشگاه یزد موافقت قطعی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دکتر بمانعلی دهقان منگابادی با اشاره به اینکه سال تحصیلی 97-96 پردیس مهریز با 6 رشته تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند افزود: علاوه بر سه رشته جدید در این پردیس، رشته های روان شناسی، مدیریت بازرگانی و مهندسی کامپیوتر نیز در مقطع کارشناسی تدریس می شود.

,

وی اظهار داشت: در سال 95، تعداد 84 دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل بودند که برآورد می شود، این آمار با تصویب رشته های جدید تحصیلی به 260 نفر افزایش یابد.

,

به گفته وی خوابگاه دانشجویی شکیب و سلف سرویس این پردیس نیز تا مهرماه و سال تحصیلی جدید، آماده و به بهره برداری می رسد.

,

دکتر دهقان منگابادی افزود: پردیس مهریز دارای 3 سالن تخصصی گفتگوهای علمی برای برگزاری سمینار و همایش های ملی و بین المللی است و این مرکز قرار است در آینده به یکی از مکان های برگزاری همایش های بین المللی کشور تبدیل شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه