اخبار داغ

مشاور امور بانوان بهزیستی شهر ری تاکید کرد؛

اهتمام مربیان مهدکودک بر ترویج حجاب بین کودکان

اهتمام مربیان مهدکودک بر ترویج حجاب بین کودکان
مشاور امور بانوان بهزیستی شهر ری گفت: مربیان باید اثر گزاری مطلوبی بر کودکانی که در مهدکودک‌ها به آنان سپرده می‌شود داشته باشند و تلاش و دقت زیادی در گفتار، رفتار، پوشش و... داشته باشند زیرا بار مسئولیت آن‌ها سنگین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرناز محمدیان مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری در گفت‌و‌گو با زنان خبر گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید برای مدیران و مربیان مهدهای کودک برای تربیت صحیح فرزندان در مهد کوک‌ها انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی با اشاره به اثرات مثبت حجاب در کودکان افزود: با توجه به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در مدیران و مربیان مهدها که نقش مهم و تأثیرگذاری در شخصیت و تربیت کودکان دارند، حجاب اثرات مثبتی در شکل‌گیری افکار و رفتار فرزندان خواهد داشت.

,

مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: در این جلسه مواردی همچون: نهادینه نمودن فرهنگ حجاب، مقابله با جنگ نرم، اهمیت مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی در کودکان، رعایت حجاب و پوشش اسلامی و... پرداخته شد.

,

وی بابیان اینکه کودکان بیشترین ساعت‌ها را در مهدهای کودک هستند اظهار داشت: کودکان بخصوص کودکانی که مادران شاغل دارند بیشترین وقت خود را در مهدهای کودک سپری می‎‌کنند و آنان از مربیان خود الگو می‌گیرند که در این راستا مربیان با رعایت اصول اسلامی و مذهبی می‌توانند در این تأثیر گزاری نقش مثبتی داشته باشند.

,

محمدیان خاطرنشان کرد: مربیان باید اثر گزاری مطلوبی بر کودکانی که در مهدکودک‌ها به آنان سپرده می‌شود داشته باشند و تلاش و دقت زیادی در گفتار، رفتار، پوشش و... داشته باشند زیرا بار مسئولیت آن‌ها سنگین است.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه