اخبار داغ

شهردار پیرانشهر:

ترافیک مرکزی شهر پیرانشهر، کاهش می یابد

ترافیک مرکزی شهر پیرانشهر، کاهش می یابد
شهردار پیرانشهر گفت: با بهره برداری از مجتمع نمایشگاه های اتومبیل که 90 درصد تاکنون پیشرفت داشته، ترافیک هسته مرکزی شهر پیرانشهر کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کامران فاتح شهردار پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام، از پیشرفت ۹۰ درصدی  مجتمع نمایشگاهی اتومبیل در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۴۶۰ متر مربع خبر داد و گفت: در این مکان ۷۹ واحد ساخته می شوند تا افراد فعال در نمایشگاه اتومبیل به مجتمع منتقل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوردپیام,

وی اظهار کرد:  که با انتقال نمایشگاه اتومبیل به مجتمع، مشکلات تردد در خیابانهای کمربندی و همچنین مشکلات ساکنان آن منطقه رفع خواهد شد.

,

شهردار پیرانشهر نسبت به احداث این واحدها، با زیر بنا مناسب اشاره کرد و افزود: با رایزنی و بررسی،  این مجتمع با چشم انداز چند ساله طراحی و احداث شده  تا در آینده مشکلات پیش نیاید.

,

فاتح گفت: مدیریت شهری نیز در این خصوص تمام اهتمام خود را برای همکاری بکار  گرفته است.

,

وی اظهار کرد: در این مجتمع سرویس های بهداشتی، کارواش و تعویض روغن، دفترخانه اسناد رسمی، نمازخانه، رستوران و پلیس +۱۰دایر خواهد شد.

,

شهردار پیرانشهر تصریح کرد: مجتمع نمایشگاهی خودرو که از طرف کمیسیون سرمایه گذاری شورا و شهرداری و اتاق اصناف و همکاری نمایشگاه داران مدنظر قرار گرفته قابل تحسین بوده و پایان احداث این مجتمع در یک نقطه جهت رفع مشکل ترافیک سنگین شهر می تواند موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه