اخبار داغ

دبیر اجرائی چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی خبرداد:

بزرگترین رویداد ورزشی گرامیداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در همدان

بزرگترین رویداد ورزشی گرامیداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در همدان
دبیر اجرائی چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی با اشاره به شرکت 30 استان در این رویداد بزرگ ورزشی اظهار داشت : نزدیک به 700 دانشجو در این المپیاد حضور دارند و مراسم افتتاحیه مسابقات در سالن انقلاب از ساعت 17 با حضور دکتر امید ریاست دانشگاه و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش، تعجبی به عنوان دبیر اجرائی چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز ظهر در جمع خبرنگاران گفت: این  المپیاد در بخش دختران  از یکم تا 6 مردادماه و در بخش پسران از 8 الی 13 مردادماه  به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش, ،,

 

,

وی ادامه داد: استان همدان میزبان خوبی در رویدادهای بزرگ ورزشی بوده است و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که مورد توجه همگان قرار می گیرد .

,

 

,

 دبیر اجرائی چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در همدان گفت: در این رویداد ورزشی 650 الی 700 دانشجو از سراسر کشور حضور دارند . و این المپیاد برای  دختران و پسران در 8 رشته ورزشی برگزار می گردد.

,

 

,

وی رشته های بخش دختران را بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، تیر اندازی، شطرنج، کاراته، تنیس روی میز و در بخش پسران بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، شطرنج، کاراته، تنیس روی میز، کشتی، جودو دانست .

,

 

,

تعجبی با اشاره به شرکت 30 استان در این رویداد بزرگ ورزشی اظهار داشت : نزدیک به 700 دانشجو در این المپیاد حضور دارند و مراسم افتتاحیه مسابقات در سالن انقلاب از ساعت 17 با حضور دکتر امید ریاست دانشگاه و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی برگزار می شود . 

,

 

,

وی سالن ها و خوابگاههای دانشگاه بوعلی سینای همدان را مکان اسکان دانشجویان معرفی کرد و افزود: ستاد مسابقات  در دانشگاه ادبیات مستقر است و اختتامیه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی برگزار می شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه