اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد:

اهدای بیش از ۲۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار به عشایر

اهدای بیش از ۲۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار به عشایر
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: در تعامل با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و در راستای خدمت رسانی به جامعه عشایری کشور طرح های مشترکی در دست اجرا است که از سال گذشته تا به امسال بعضی از طرح ها عملیاتی شده و بقیه طرح ها در دست اقدام و اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سردار علی پاشا محمدی" مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج عشایر، از اهدای بیش از ۲۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار توسط سازمان بسیج عشایری به جامعه عشایر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

 

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله التعالی) که فرمودند؛ بهترین راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به مردم است، افرود: سازمان بسیج عشایری کشور در تعامل با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و در راستای خدمت رسانی به مردم شریف جامعه عشایری کشور طرح های مشترکی را در دست اجرا دارد که از سال گذشته تا به امسال بعضی از طرح ها عملیاتی شده و بقیه طرح ها در دست اقدام و اجرا است.

,

 

,

سردار محمدی، یکی از این طرحهای محرومیت زدایی و خدمات رسانی را ساخت و توزیع سرویسهای بهداشتی ویژه عشایر کوچرو دانست و گفت: این طرح به منظور خدمت به مردم مسلمان کشورمان در بحث طهارت که به عنوان مقدمه عبادت است انجام شده است.

,

 

,

وی، ارزش ریالی هر کدام از این چشمه ها را بالغ بر ۳ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ موفق به ساخت و توزیع ۱۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی بین عشایر کوچرو در اقصی نقاط کشور شدیم که خوشبختانه رضایت مندی خوبی را در بین مردان و زنان عشایر برجای گذاشتیم و برای سال ۱۳۹۶ ساخت و توزیع ۲۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی از همان نوع را در دستور کار داریم که ان شاء الله با قراردادی که با شرکت سازنده انعقاد صورت گرفت، قرار شد ظرف مدت ۲ ماه سرویس های بهداشتی سیار تا مهرماه سال جاری ساخته شود و در نیمه دوم سال سهمیه سال جاری هم توزیع گردد.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور همچنین تأمین جهیزیه زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد جامعه عشایری، ساخت سرویسهای بهداشتی و دوشهای حمام ثابت در مناطق ییلاقی و قشلاقی عشایر ساکن و برگزاری همایش چوپانان و گله داران و تجلیل از آنان در جامعه عشایری در راستای تحقق شعار سال؛ اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال که به عنوان خط مقدم تولید در حال کار و تلاش هستند را در دستور کار سازمان بسیج عشایری کشور عنوان کرد.

,

 

,

در پایان سردار محمدی از مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهایت تقدیر و تشکر و سپاس را ابراز کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه