اخبار داغ

کارشناس دینی اهل سنت هیرمند:

خواسته ما از دولت مردان مبارزه با مفسدان اقتصادی است

خواسته ما از دولت مردان مبارزه با مفسدان اقتصادی است
کارشناس دینی اهل سنت هیرمند گفت : مفاسد اقتصادی نه تنها جامعه را به تباهی می کشاند بلکه باعث می شود تا مردم یک ملت نیز تحت الشعاع این فساد قرار گیرند و تباه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی محمود لبزن کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت:  مفاسد در جامعه جنبه منفی دارد، و وظیفه ریشه کن کردن آن امروز به دوش دولت مردان و فقوه قضایه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایگاه خبری ندای هیرمند؛ ب,

وی افزود: قرآن کریم نیز در این خصوص می فرماید: جست و جو کنید افراد مفسد را در جامعه، لذا مسئولین جریان مفاسد اقتصادی را به جد پیگیری کنند.

,

مولوی لبزن تصریح کرد: مفاسد اقتصادی نه تنها جامعه را به تباهی می کشاند بلگه باعث می شود تا مردم یک ملت نیز تحت الشعاع این فساد قرار گیرند و تباه شوند.

,

مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: فساد خطرناک است و تقاضای ما از دولت مردان مبارزه با مفسدان اقتصادی است، تا برخورد جدی را بتوانند با انها انجام بدهند.

,

وی با بیان اینکه فساداقتصادی در جامعه اقتصاد کشور را نیز تخریب می کند افزود: اگر مردم به دستورات رسول و خدای متعال عمل کنند، هیچ گونه فسادی در جامعه رخ نمی دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه