اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

آموزش و پرورش گرمسار کمبود نیرو دارد

آموزش و پرورش گرمسار کمبود نیرو دارد
فرماندار گرمسار گفت: به دلیل کمبود نیروی انسانی مجرب و آموزشی در سطح های مختلف در حوزه آموزشی مدارس ساماندهی نیروها در اولویت برنامه کاری این اداره در جهت ارتقای فعالیت های آموزشی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش گرمسار با حضور فرماندارو امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

داریوش طاهری فرماندار گرمسار در این جلسه گفت: حوزه آموزش و پرورش نیازمند توجه بیشتر و جامع تر در بخش تربیت و کاهش مشکلات حوزه نیرو انسانی است .

, .,

فرماندار گرمسار در ادامه توجه به ساماندهی نیرو ها در جهت تمرکز آموزشی در مدارس با ظرفیت پذیرش بالا دانش آموزشی را خواستار شد و اظهار کرد: نباید به خاطر کمبود نیروی انسانی حوزه تربیتی و آموزشی کشور با مشکلی روبه رو شود .

, .,

طاهری در ادامه افزود: توجه به حوزه اشتغال و هدایت تحصیلی در انتخاب رشته های دانشگاهی برای ورود به بازار کار باید جدی تر گرفته شود چون با ورود دانش آموزان به حوزه های فنی و حرفه ای از بازار کار بهتر برای کاهش نرخ بیکاری استفاده خواهیم نمود .

, .,

در ادامه حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه گرمسار شورای آموزش و پرورش را نشستی خاص در حوزه تربیتی و آموزشی در تمام کشور برشمرد و گفت: مقوله آموزش و تربیت باید در کنار مسائل خاص وویژه علمی نگاه تربیتی و دینی مطابق با آیین های اسلامی باشد .

, .,

امام جمعه گرمسار توجه به حوزه های مهم پرورشی و فرهنگی را در مدارس به خصوص نوجوانان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه