اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان :

از سردار نوری در بحث نهضت روشنگری و آموزش های نظامی بهره ها برده ایم

از سردار نوری در بحث نهضت روشنگری و آموزش های نظامی بهره ها برده ایم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت :سبقه من یک سبقه نظامی و پاسداری است و در این سال های متمالی از حضور سردار نوری در بحث نهضت روشنگری و آموزش های نظامی بهره ها برده ایم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در محل مهدیه لشکر 41 ثارالله اظهار داشت : بنده سردار نوری را در حفظ ساختار و سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفیظ و علیم یافتم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  ؛ حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در محل مهدیه لشکر 41 ثارالله اظهار داشت : بنده سردار نوری را در حفظ ساختار و سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفیظ و علیم یافتم .,

وی افزود : سبقه من یک سبقه نظامی و پاسداری است و در این سال های متمالی از حضور سردار نوری در بحث نهضت روشنگری و آموزش های نظامی بهره ها برده ایم .

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : آثار زحمات ایشان را می توان در شرق و جنوب استان به عینه دید.

,

محسن زاده تاکید کرد : در برابر منافقین و مافیای قدرت و ثروت در استان کرمان سردار نوری را به مصداق حرب لمن حاربکم دیدم .

,

وی بیان کرد : سالیان متمادی است که سردار ابوحمزه را می شناسم و تمام این ویژگی ها در وی هم جمع می باشد و در پایان از فرماندهی کل سپاه در انتخاب این شخص تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه