اخبار داغ

رییس اداره شیلات پلدشت:

صادرات ۶۰ تن شاه میگوی دراز از دریاچه سدارس پلدشت+ تصاویر

صادرات ۶۰ تن شاه میگوی دراز از دریاچه سدارس پلدشت+ تصاویر
رییس اداره شیلات پلدشت گفت: شاه میگوی داراز آب شیرین پس از عمل آوری و بسته بندی به صورت زنده به کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا و فرانسه و کشورهای آسیای میانه از قبیل روسیه، ارمنستان، آذربایجان و ترکیه صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،علی آزادمنش ظهر امروز در بازدید از ایستگاه پرورش و بسته بندی شاه میگوی دراز سدارس پلدشت گفت: دریاچه پشت سدارس تنها منبع آب شیرین پرورش شاه میگوی دراز در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی با اشاره به ارزش غذایی بالای این محصول تصریح کرد: این محصول ارزش غذایی بالایی دارد به همین دلیل در کانون توجه کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

,

 

,

رییس اداره شیلات پلدشت با بیان اینکه همه مراحل صید و بسته‌بندی زیرنظر کارشناسان صورت می‌گیرد، افزود: ۶ شرکت بهره‌بردار وظیفه صید، بسته‌بندی و صادرات شاه میگوی دراز سدارس را بر عهده دارند.

,

 

,

آزادمنش با اشاره به بحث اشتغالزایی گفت: در این زمینه برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه این آبزیان به ارزش ۱۰ تا ۱۲ دلار صادر می‌شود، تصریح کرد: : سالانه ۵۵ تا ۶۰ تن شاه میگوی دراز سدارس پلدشت صادر می شود.

,

 

,

رییس اداره شیلات پلدشت افزود: شاه میگوی داراز آب شیرین پس از عمل آوری و بسته بندی به صورت زنده به کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا و فرانسه و کشورهای آسیای میانه از قبیل روسیه، ارمنستان، آذربایجان و ترکیه صادر می شود.

,

 

,

به گفته وی زمان صیادی از ۱۵ خرداد تا اواسط آذر ماه است.

,

 

,

این آئین با میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

,

     

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه