اخبار داغ

راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان فسا

راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان فسا
مراحل اولیه راه اندازی خانه مطبوعات در فسا طی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا در نشست با اصحاب رسانه از تأسیس و راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان فسا خبر داد و افزود : خانه مطبوعات می تواند در حوزه های مختلف  رسانه ای پشتوانه و مددرسان خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فسایی,

برگزاری جشنواره های مطبوعات ، دفاع از حقوق و کمک به تأمین مطالبات اهالی رسانه، تلاش در راستای ارتقاء کمی و کیفی خبر با برپایی دوره های آموزشی و فراهم کردن بستری مناسب برای انجام خدمات رسانی و امنیت شغلی بخشی از رسالت خانه مطبوعات می باشد . رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا با یادآوری مجدد به مدیران پایگاههای خبری و کانال های مجازی که بیش از 5000 نفر عضودارند از آنان خواست تا جهت ثبت نام و ساماندهی به سایتهای samandehi.ir  و e-rasaneh.ir مراجعه نمایند .

,


وی در ادامه از آنان خواستار تکمیل بانک اطلاعاتی و ارائه مدارک مورد نیاز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد تا زمینه انتخابات سالم همراه با تشکیل هیئت مدیره خانه مطبوعات فراهم گردد.

,
,


رحمانی خاطر نشان کرد: که این اداره زیر ساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و مکان مورد نیاز برای تحقق درخواست اهالی رسانه را فراهم کرده است تا از این رهگذر بتوان تعالی و رشد رسانه و جایگاه آن را در شهرستان شاهد بودگفتنی است که در شهرستان فسا هفته نامه عصر فسا ، ماهنامه فسا مهر و پایگاه خبری آوای فسا تا کنون توانسته اند مجوز لازم را برای فعالیت از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمایند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه