اخبار داغ

رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان:

دولت دغدغه تولید ندارد/ گلستان همچنان داغدار جانباختگان معدن زمستان یورت است

دولت دغدغه تولید ندارد/ گلستان همچنان داغدار جانباختگان معدن زمستان یورت است
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه دولت دغدغه تولید ندارد، گفت: من به شخصه موافق برگزاری این برنامه در گلستان نبودم، زیرا گلستان همچنان در سوگ کارگران معدن زمستان یورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رمضان بهرامی" رئیس استان بازرگانی گرگان و نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آئین بزرگداشت روز صنعت معدن که در نمایشگاه بین‌المللی گرگان برگزار شد، گفت: بنده به شخصه موافق برگزاری این روز در استان نبودم، استان ما برای حادثه معدن یورت آزادشهر همچنان عزادار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: امروز در بحث تولید آن اشتیاق قبلی وجود ندارد و سرمایه‎گذاران تلاش می‎کنند سپرده‎گذاری کنند چرا که سودش بیشتر از تولید است.

,

* دوستان ما یکی یکی از گردنه صنعت خارج می‎شوند

, * دوستان ما یکی یکی از گردنه صنعت خارج می‎شوند,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان افزود: دوستان ما یکی یکی از گردنه صنعت خارج می‎شوند و امروز 4 ماه از سال گذشته و بانک مرکزی هنوز به تعهدات خود عمل نمی‎کند. در سال گذشتته 16هزار میلیارد تومان به سیستم تولید تزریق کردند و ابتدا قول دادند و گفتند که یارانه 5 درصدی دارد و سپس یارانه را قطع کرده و با سود 18 درصد پرداخت کردند.

,

* دولت هیچ گونه تصمیمی برای یارانه های تولیدی نگرفته است

, * دولت هیچ گونه تصمیمی برای یارانه های تولیدی نگرفته است,

بهرامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در مورد یارانه‎های تولیدی هنوز دولت هیچ تصمیمی نگرفته و امروز تکلیف این موضوع باید مشخص شود.

,

* بزرگترین رخداد اقتصادی استان گلستان گندم با قیمت 2هزار میلیارد تومانی است

, * بزرگترین رخداد اقتصادی استان گلستان گندم با قیمت 2هزار میلیارد تومانی است,

وی افزود: خانه صنعت و معدن یک رسالت دارد و آن هدایت و حمایت سرمایه به‌سمت تولید است.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه مزیت استان گلستان صنایع تبدیلی است، افزود: بزرگترین رخداد اقتصادی استان گلستان گندم با قیمت 2 هزار میلیارد تومانی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه