اخبار داغ

۲ پروژه عمران شهری در یاسوج بهره برداری شد+ تصاویر

۲ پروژه عمران شهری در یاسوج بهره برداری شد+ تصاویر
دو پروژه عمران شهری دریاسوج با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ، شهردار یاسوج ، رییس شورای اسلامی شهریاسوج طی آیینی عصرامروز به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  این پروژه ها شامل ساختمان معاونت عمران و امور زیربنایی شهرداری یاسوج و نخستین پیاده راه  ورزشی بلوار امام خمینی (ره) به طول 1.5 کیلومتر است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

برای اجرای پروژه ساختمان معاونت عمرانی و امور زیربنایی 11 میلیارد ریال وپیاده راه ورزشی چهارونیم میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج سرمایه گذاری شده است .

,

 تقدیر معاون استاندار ازارتقاء شاخص های شهری یاسوج

,  تقدیر معاون استاندار ازارتقاء شاخص های شهری یاسوج,

معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد دراین مراسم گفت : با نگاهی به چهار سال گذشته شهریاسوج اکنون شاهدیم یاسوج بر روی ریل سازندگی وپیشرفت درحوزه شهری قرار گرفته است .

,

 پژمان نیک اقبالی افزود : فعالیت های  خوبی در حوزه عمران شهری یاسوج انجام شده و ارتقاء شاخص های شهری را به دنبال داشته است .

,

وی اظهار داشت : براساس داده های آماری بودجه عمران شهری یاسوج نسبت به چهارسال گذشته پنج برابر شده و این نشان از همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری دارد.

,

نیک اقبالی افزود : این در حالیست که کار درشهرداری چند بعدی و در بخش های عمرانی ، فرهنگی ، ایمنی ، اقتصادی و... تعریف شده و به دلیل مقوله درآمد و هزینه کاربسیارسختی است .

,

معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهرگفت : شهر یاسوج نیاز به تفکرات بزرگ وتصمیم گیری در ابعاد کلان دارد .

,

وی افزود : دراین چند سال به توسعه زیرساخت های شهری توجه شده وباید همین رویه ادامه یابد .

,

نیک اقبالی اظهار داشت : در مدیریت شهری باید اهداف بلند حاکم شود تا بتوان در چند سال آینده پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران بود .

,

رییس شورای اسلامی شهریاسوج گفت : بررسی ها نشان می دهد که شهرداری با تمام توان و صادقانه کارکرد خوبی داشته که هرماه شاهد افتتاح ویا کلنگ زنی پروژه ای بودیم .

,

سیدهدایت اکبری افزود : در طی این چهارسال شهرداری بدون دریافت بودجه دولتی تمام پروژه های عمران شهری را با بهره گیری از توان مجموعه خودش به سرانجام رسانده است.

,

وی اظهار داشت : متاسفانه شاهد اجحاف وبی مهری از سوی عده ای به مجموعه شهرداری هستیم و این نباید انگیزه خدمت رسانی را تحت شعاع قرار دهد.

,

شهرداریاسوج هم دراین مراسم گفت : 21 پروژه عمران شهری تا پایان تیرماه و اوایل مرداد ماه سال جاری دریاسوج به بهره برداری می رسد.

,

محمد علی جاوید افزود : تمام پروژه های عمران شهری با بهره گیری از توان مدیریتی وتخصصی سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام می شود.

,
وی اظهار داشت : سپردن برنامه عمران شهری به صورت امانی کارنامه موفقی را فراروی مدیران شهری قرار  داده است.
,
 
,
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه