اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

توانمندسازی اهالی اولویت اصلی در شهرستان راز و جرگلان

توانمندسازی اهالی اولویت اصلی در شهرستان راز و جرگلان
استاندار خراسان شمالی از موضوعات مهم اجرایی کار در شهرستان راز و جرگلان توانمندسازی اهالی و آموزش عنوان کرد و برتشکیل تعاونی آموزش در این شهرستان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا صالحی،استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی توسعه شهر راز و جرگلان اولویت اول این شهرستان در توسعه شهری تاسیس شرکت تعاونی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،,  محمدرضا صالحی،استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی توسعه شهر راز و جرگلان اولویت اول این شهرستان در توسعه شهری تاسیس شرکت تعاونی عنوان کرد, .,

وی خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: به دیگر طرح های دستگاه های اداری به غیر شرکت تعاونی در شهرستان راز وجرگلان  خدشه ای وارد نمی شود.

, .,

صالحی ازجمله 8 برنامه پیشنهادی در شهرستان راز و جرگلان را نوغان داری،زنبورداری،شیر،پرورش  اسب اصیل و...اشاره کرد وگفت: در بحث  زنجیره تولید ، فرش و تولید پشتی ترکمن نیاز به تقویت وحمایت ویژه دارد.

, .,

استاندار خراسان شمالی با تاکید به موضوع خام فروشی،عدم فرآوری ها و مراحل بعدی خام فروشی در شهرستان راز وجرگلان،اظهار داشت: خام فروشی چه در امر صادرات در سطح کشور و چه در امر فروش  در استان خیلی تغییر نمی کند بلکه باید زنجیره تولید را کامل به پیش ببریم.

, .,

وی بیان داشت: دراستان ماهمین تفاهم نامه را مبنای کار قرار می دهیم  موارد اصلاحی نیز در تهران انجام شود و به استان  برای اجرا ابلاغ شود.

, .,

وی افزود: چرا که در صورت عملیاتی شدن توافق نامه همکاری در توسعه شهرستان راز وجرگلان به عنوان تعاونی شهر از محرومیت و فقر این شهرستان را نجات می دهد.

, .,

صالحی از موضوعات مهم اجرایی کار در شهرستان راز و جرگلان توانمندسازی اهالی و آموزش عنوان کرد و برتشکیل تعاونی آموزش در این شهرستان تاکید کرد.

, .,

وی افزود: همچنین تشکیل تعاونی در زنجیره های مختلف جز برنامه های تعاون استان در نظر گرفته شود.

, .,

وی مباحث مورد نظر در شهرک ها و نواحی صنعتی در حوزه تعاونی کارگری و تعاونی های کوچک ذکر کرد.

, .,

صالحی متذکر شد: باتوجه به این که یک سوم مردم شهرستان راز وجرگلان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند این دستگاه ها سهمیه افراد را در تعاونی ها تنظیم کنند.

, .,

وی توجه جدی به موضوعات بازار یابی و بازارسازی برای تولیدات تعاونی ضروری دانست و گفت: اولویت در بازارها بر محصولات و تولیداتی باشند که در بازار فروش مشکلی ندارند.

, .,

استاندار خراسان شمالی اظهارداشت: تولیدات تعاونی ها بایستی براساس محورهای اساسی اقتصاد مقاومتی بانگاه صادرات محوری،شکل گیری تولیدات تعاونی براساس کیفیت،رقابت و بازاریابی باشد.

, .,

استاندار خراسان شمالی در ادامه به بهره مندی و استفاده انرژی خورشیدی برای خانواده های تحت پوشش دستگاه های حمایتی اشاره کرد و گفت: طی دو هفته پیش گیف های مرتبط با انرژی خورشیدی برای 2هزار نفر از خانواده عشایر توزیع شد.

, .,

وی افزود:همچنین مبلغ یک ونیم میلیارد تومان وزارت نیرو برای یارانه آن در نظر گرفته است.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه