اخبار داغ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

باید دولت و مردم برای مبارزه با پدیده قاچاق در کشور بسیج شوند/ امسال احداث ۱۲۰ کیلومتر جاده در منطقه آزاد ماکو احداث می شود

باید دولت و مردم برای مبارزه با پدیده قاچاق در کشور بسیج شوند/ امسال احداث ۱۲۰ کیلومتر جاده در منطقه آزاد ماکو احداث می شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: باید دولت و مردم برای مبارزه با پدیده قاچاق در کشور بسیج شوند، وقتی جلو قاچاق گرفته شود مناطق آزاد هم بیشتر رونق پیدا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،حسین فروزان شب گذشته در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته ماکو برگزار شد، گفت:  تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای فرودگاه منطقه آزاد ماکو هزینه شده است و پروازهای منظم از این فرودگاه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی در خصوص زمین های زراعی منطقه تصریح کرد: ۹۶ هزار هکتار زمین زراعی، هفت سد و بهترین موقعیت برای کشاورزی وجود دارد در این منطقه وجود دارد.

,

 

,

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به سد کرم آباد پلدشت افزود: این سد ۲۲ هزار هکتار از اراضی این منطقه را زیر کشت می برد که ۵۰ درصد از زمین‌ها متعلق به دولت است.

,

 

,

فروزان با اشاره به اینکه هدف اصلی این سازمان ایجاد زیر ساخت های مناسب است، گفت: یکی از زیر ساخت های ضروی جاده های این منطقه است و امسال ۱۲۰ کیلومتر جاده در این منطقه احداث و به بهره برداری می رسد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه حوزه کسب و کار باید راحت‌تر شود، تصریح کرد: پتانسیل  و جاذبه کاری به حد کافی در منطقه وجود دارد ولی برخی قوانین و نامه‌نگاری‌ها باعث می‌شود سرمایه‌گذار گمراه شده و سرمایه‌گذاری نکند.

,

 

,

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: باید دولت و مردم برای مبارزه با پدیده قاچاق در کشور بسیج شوند، وقتی جلو قاچاق گرفته شود مناطق آزاد هم بیشتر رونق پیدا می‌کنند.

,

 

,

به گفته وی برنامه ریزی هایی برای استفاده از رودخانه ارس پلدشت صورت گرفته و علاوه بر آن در تلاش برای راه اندازی ورزش های آبی در این رودخانه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه