اخبار داغ

اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شیراز

اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شیراز
سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: فردا پنج شنبه 29 تیرماه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع ) دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک میانرود به خاک سپرده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از شیرازه، سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه فردا پنج شنبه 29 تیرماه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک میانرود به خاک سپرده می شوند گفت: مسیر تجمع مردمی ابتدا از میدان قهرمانان شهرک میانرود فردا 7صبح تا ابتدای خیابان شهیدان گواهی (کوی استانداری) می باشد وسپس مراسم تشییع از خیابان شهید گواهی تا تپه نور الشهداء کوی استانداری میانرود بر دستان مردم قدرشناس تشییع می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

سرهنگ محبی پور با اشاره به اینکه مراسم وداع با دوشهید گمنام امشب در مسجد امام علی(ع) واقع در کوی استانداری شهرک میانرود برگزار می گردد گفت: مردم متدین و شهید پرور شیراز و شهرک های جنوب شیراز برای حضور در مراسم تشییع وخاکسپاری این دوشهید گمنام در شهرک میانرود دعوت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه به همت خودیاری مردمی و شهرداری کار ساخت یادمان دو شهید در تپه نورالشهدا شهرک میانرود اغاز می گردد گفت؛ مراسم فردا در شهرک میانرود در قالب مراسم تشییع باشکوه مردمی است و برنامه سخنرانی پیش بینی نشده است.

وی درپایان صحبت هایش گفت: تشیع شهدا حاوی پیام مهمی برای مدیرانی است که دوران مسئولیتی ما مسیر خدمت به مردم سرلوحه کار باشد، و این مملکت که عصاره خون هزاران شهید است مستحق مدیرانی تلاش گر و جهادی برای حل مشکلات مردم است.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه