اخبار داغ

امام جمعه قیدار:

جوانه های صالحین بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

جوانه های صالحین بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است
امام جمعه قیدار در مراسم افتتاح طرح جوانه های صالحین شهرستان خدابنده گفت: جوانه های صالحین بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز طرح جوانه های صالحین شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه قیدار در پایگاه بسیج خواهران صدیقه کبری دوتپه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

حجت الاسلام موسوی ضمن بازدید از حلقه های صالحین اظهار کرد: جوانه های صالحین بستر مناسب برای مانوس شدن با قرآن و تقویت اعتقادات و الگوی رفتاری جوانان و نوجوانان و درک مفاهیم ارزشمند قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی،ناتو فرهنگی،شبیخون فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن علیه این نظام است.

,

وی با اشاره به اهداف دشمنان در خصوص تهدید نسل جوان و نفود بر اعتقادات آن ها افزود:دشمن به روش های مختلف در صدد تغییر اعتقادات،هنجارها و الگوهای رفتاری فرزندان ماست و مهم ترین رسالت بسیج در مقابل این تهاجمات و تهدیدات ترویج معارف قرآنی و تشویق نسل جوان برای مانوس شدن با قرآن در سطح جامعه است.

,

امام جمعه قیدار با اشاره به  اهداف دیگر طرح جوانه های صالحین عنوان کرد:ارتقاع دانش معرفتی و تربیتی متربیان حلقات صالحین،جذب افراد مستعد و هویت بخشی و التزام بخشی به مجموعه های صالحین،ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و ساخت روحیه جوانان و پر کردن اوقات فراغت آن ها و جذب نیروهای جدید و افزایش روحیه انقلابیگری در بین نیروهای جوان از اهداف این طرح است.

,

شایان ذکر است در حاشیه این طرح نمایشگاه عکس و عفاف و حجاب و ایستگاه نقاشی نیز برپا شده بود و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه