اخبار داغ

خیرین یاران استراتژیک بهزیستی هستند

خیرین یاران استراتژیک بهزیستی هستند
مهم‌ترین هدف مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی برای گسترش رفاه اجتماعی در بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود خادم معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری در گفت‌‌وگو با زنان خبر گفت: سازمان بهزیستی در خصوص خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به اقشار نیازمند، معلولین، آسیب‌پذیر و جامعه هدف به‌عنوان یک تکلیف الهی و انسانی به جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر ,

وی در خصوص اهداف مشارکت‌های اجتماعی افزود: توسعه رفاه اجتماعی در میان اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند، رفع نیازهای جامعه هدف و کاهش هزینه‌های سازمان بهزیستی از مهم‌ترین اهداف مشارکت‌های مردمی می‌باشد.

,

وی با اشاره به کمک‌های خیرین برای رفع مشکل نیازمندان عنوان کرد: هرساله خیرین مراکز تحت پوشش بهزیستی را حمایت می‌کنند و در تأمین هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل، پوشاک، خوراک، نگهداری معلولین و... با کمک‌های خود همیشه یاری کننده سازمان بهزیستی هستند.

,

خادم حضور زنان در مشارکت‌های مردمی را بسیار خوب دانست و گفت: زنان در مشارکت‌های مردمی سهم بسزایی دارند و با توجه به روحیه آنان، در انجام کار خیر و نیکوکاری همیشه پیشگام بوده‌اند.

,

وی در ادامه بیان کرد: سیاست‌های سازمان بهزیستی در بخش مشارکت‌های مردمی ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ترویج مفهوم خیر جمعی و نیکوکاری در میان مردم مهربان و شریف ایران است.

,

معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان ری در مورد ایجاد فرهنگ مسئولیت‌پذیری در جامعه اذعان داشت: باید مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در سطح جامعه ترویج دهیم تا در راستای ایجاد مسئولیت‌پذیری خوب، شاهد رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باشیم و اگر آسیب‌های اجتماعی شیوع یابد و افراد جامعه با آن مقابله کنند شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌ها و مشکلات در سطح جامعه خواهیم بود.

,

وی مسئولیت اجتماعی را چنین تعریف کرد: مسئولیت اجتماعی در 3 حوزه اقتصاد، اجتماع و محیط‌زیست معنا می‌یابد و اگر واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌پذیری در همه حوزه‌ها را داشته باشند در تولید بیشتر کالای خود، مشتری مداری و حفظ مشتریان ثابت خود تاثیرخواهند داشت.

,

خادم ادامه داد: اگر یک واحد تولیدی در راستای حل مشکلات نیروهای شاغل خود قدم بردارد، انگیزه بیشتری برای کار و فعالیت ایجاد می‌شود و درفروش کالاها نیز تاثیرگزار است.

,

معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان ری افزود: کارخانه‌های مهم دنیا در تولید خودرو، دوره‌های آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان خود برگزار می‌کنند که راستای جلوگیری از بروز بسیاری از مشکلات نقش مهمی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه