اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب:

زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می گیرند

زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می گیرند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر نقش تامین اجتماعی در تحکیم بنیان خانواده ورفع مشکلات اقتصادی زنان بی سرپرست از تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن زنان سرپرست خانوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار بازی راز، از پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار توسط اداره بهزیستی سرپل ذهاب خبرداد و گفت: در راستای اجرایی کردن قانون هدفمندی یارانه ها،زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی برخوردار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی راز,

 

,

وی افزود: زنان سرپرست خانوار زنانی هستند که تحت پوشش اداره بهزیستی بوده و مسئولیت تامین معاش و نیازهای خانواده را عهده دار می باشند .

,

 

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان یکی از راهکارهای فراهم کردن رفاه نسبی برای زنان سرپرست خانوار را اجرایی کردن قانون بیمه تامین اجتماعی عنوان کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اهداف عالیه بهزیستی در توانمند سازی زنان سرپرست خانوارگفت:  دفترتوانمندسازی خانواده و زنان این اداره با همکاری اداره تامین اجتماعی سرپل ذهاب،اقدام به پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار کرده است.

,

ایشان با اشاره به مشکلات مالی و معیشتی زنان سرپرست خانوار که توان پرداخت هزینه بیمه را ندارند بهزیستی با تامین بودجه آن،حق بیمه زنان سرپرست خانوار را پرداخت می کند.

,

 

,

ایشان هدف کلی این طرح را تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از مسائل و مشکلات اقتصادی برشمرد و تامین مالی مناسب برای زنان در سن سالخوردگی و از کارافتادگی ،حفظ جایگاه منزلت زن در جامعه و جلوگیری از افزایش روزافزون مستمری بگیران را از دیگر اهداف آن معرفی کرد.

,

 

,

وی گفت: این طرح پرداخت بیمه تامین اجتماعی فقط شامل زنان سرپرست خانوار بین 18 تا 50 سال سن می شود.

,

 

,

گفتنی است، در حال حاضرتعداد 105 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این طرح هستند که در سال گذشته مبلغ بیش از820میلیون ریال بابت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردیده است.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و یک هزار و 295 خانوار با بالغ بر 2هزار و 930جمعیت تحت حمایت بهزیستی دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه