اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی اعلام کرد;

پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی

پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: از سال ۹۲ تا به امروز در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بانک عامل در اختیار بسیجیان متقاضی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر،اظهار کرد: از سال ۹۲ تا به امروز در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بانک عامل در اختیار بسیجیان متقاضی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه از طریق  این تسهیلات ۷۵ هزار کارگاه ایجاد شده است، افزود: با اجرای این طرح ها برای ۱۸ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۲۵۰ میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، گفت: سال گذشته از طریق تسهیلات پرداخت شده، یک هزار و ۷۰۰ کارگاه ایجاد و برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام گرفته است.

,

رحمانی با بیان اینکه امسال هم پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی و با رویکرد تقویت قطب های تولیدی هر شهرستان انجام می گیرد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: پیش بینی می کنیم امسال بیش از ۲۵۰ مییارد ریال تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار داده و برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه