اخبار داغ

فرماندار بجستان اعلام کرد؛

امسال باید 970 شغل در بجستان ایجاد شود/ طلاق در بجستان روندی نزولی دارد

امسال باید 970 شغل در بجستان ایجاد شود/ طلاق در بجستان روندی نزولی دارد
فرماندار بجستان ضمن گلایه و انتقاد شدید از مسکن و شهرسازی باتوجه به روند کند احداث استخر بجستان به مشکل اشتغال در شهرستان بجستان پرداخت و گفت: امسال در کشور باید 970 هزار شغل بوجود آیدکه سهم شهرستان بجستان از این تعداد حداقل 970 شغل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حسین ابراهیمی کردیانی، فرماندار بجستان پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بجستان برگزار شد ضمن تاکید بر توجه مسئولان شهرستان به ایجاد اشتغال، اظهارکرد: امسال در کشور باید 970 هزار شغل بوجود بیاید و با توجه به این آمار سهم شهرستان بجستان حداقل 970 شغل است و باید مسئولان برای محقق کردن این میزان اشتغال، بر دستورالعمل های ارسالی اشرافیت کامل داشته باشند؛ چراکه عدم اشرافیت باعث عدم احقاق حق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

ابراهیمی کردیانی ضمن انتقاد از عملکرد برخی ادارات در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: تا به امروز در بحث اشتغال اقدامی صورت نگرفته است و باید جدی تر وارد شد، ایجاد اشتغال یکی از خواسته های اداری و دولتی از همه دستگاه ها و بالاخص دستگاه های مرتبط است. تحقق این مقدار اشتغال کار ساده ای نیست و باید همه دستگاه ها نقش آفرینی کنند.

,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان بجستان ضمن تاکید به برقراری عدالت در شهر و روستای شهرستان بجستان در خصوص ایجاد اشتغال، بیان کرد: برای شناسایی نیروهای آماده به کار باید مرکز کاریابی شهرستان فعال و در بحث کارورزی اطلاعات لازم به مردم داده شود، تا به امروز 10 نفر در سایت کارورزی ثبت نام کرده اند که آن هم با معرفی فرمانداری بجستان بوده است در صورتی که اداره کار باید معرفی میکرد.

,

 

,

فرماندار بجستان در ادامه به آمار طلاق در شهرستان بجستان پرداخت و عنوان کرد: خوشبختانه میزان طلاق در شهرستان بجستان روند نزولی دارد که باعث خوشحالی است و این نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و بالا بردن فرهنگ خانواده ها محقق شده است که از نمونه های بارز آن میتوان به غرفه های آسیب های اجتماعی در همه نمایشگاه های برگزار شده در بجستان پرداخت.

,

 

,

وی افزود: سال گذشته آمار طلاق در بجستان 50 مورد بوده است و این در حالی است که بیش از 390 ازدواج به ثبت رسیده است.

,

 

,

ابراهیمی ضمن تاکید به مسئولان در خصوص ارائه خدمات سفر به مسافرین تصریح کرد: ایام پیک سفرهای تابستانی است به همین منظور مسئولان باید توجه به ارائه خدمات سفر داشته باشند، ما منکر برخی نواقص در شهرستان نیستیم و با انتقاد مشکلی ندارد، بلکه معتقدیم انتقاد باعث برطرف کردن و پیشرفت میشود.

,

 

,

فرماندار بجستان به مشکلات آب شرب در دیگر شهرهای ایران بالاخص شمال کشور که داری منابع آبی بسیار است پرداخت و بیان کرد: امروز مشکل آب شرب فقط مختص بجستان نیست هر چند ما در تلاشیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

,

 

,

رئیس شورای اداری بجستان ضمن تقدیر از رسانه های شهرستان بجستان بالاخص نشریه بجستان جوان به موضوع استخر و نقدهای سازنده رسانه های بجستان  پرداخت و اظهار کرد: به مسکن و شهرسازی در بحث استخر شدیدا انتقاد و گلایه کردیم و از مسئولانی که در بحث استخر دغدغه مند و مجدانه پیگیر بودند نهایت تشکر را داریم و در همین راستا در سال جدید 530 میلیون تومان بودجه از محل تملک دارایی دیده شد که طی رایزنی های صورت گرفته مبلغ 400 میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است، از هفته آینده پیمانکار مجددا شروع به کار می کند.

,

 

,

فرماندار بجستان در پایان این نشست به فعالیت های دولت در یک ساله گذشته پرداخت و شهرستان بجستان را شهرستانی موفق در حوزه تخصیص اعتبار دانست و آن را هم حاصل تعامل و پیگیری مسئولان در شهرستان عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه