اخبار داغ

رئیس جدید دادگستری شهرستان بن معارفه شد

رئیس  جدید دادگستری شهرستان بن  معارفه شد
تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بن با حضور سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیای و هیأت همراه در این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار زنگ خبر سید عبدالله موسوی با حضور در شهرستان بن در جمع مردم و مسوولان این شهرستان ضمن تقدیر از خدمات کرم شیخ پور ؛ امیر فتحی  را به عنوان رییس جدید این حوزه قضایی معرفی کرد.

در این مراسم سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیای با تقدیر از زحمات 7 ساله کرم شیخ پور رئیس دادگستری شهرستان بن،برای وی و همچنین ریاست جدید این حوزه قضایی آرزوی توفیق روز افزون کرد.

وی افزود:با ارتقا حوزه قضای دادگاه بخش به دادگستری شهرستان و تامین نیروی انسانی هم در بخش اداری و هم در بخش قضایی عملرکرد خوبی را در سطح شهرستان بن داشتیم و امید واریم با افزایش دانش و تجربه سرعت دادرسی ها را پیش از پیش داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه هم در بحث حقوق شهروندی و هم در بحث حقوق بیت المال برنامه های خوب و جامع ای داریم گفت : با اجرای این موارد ان شالله مشکلاتی را که در سطح شهرستان بن داریم به سرعت برطرف خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از مهم ترین رسالت های دستگاه قضایی، ایجاد امنیت و بسط عدالت در جامعه است. هرچه در این راستا موفق تر عمل گردد، یقیناً در جلب رضایتمندی عمومی توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد.

وی در این آیین با قدردانی اززحمات کلیه مسئولین قضایی گفت:قضات وکارکنان قضایی در دستگاه قضا کار دشوار وپیچیده ای دارند وتشخیص حق از باطل در صورتی که همه چیز پوشیده است کار قضات را بسیار سخت می نماید.












انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه