اخبار داغ

روحانی مستقر شهرستان کردکوی:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، نیازمند عزم ملی است

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، نیازمند عزم ملی است
روحانی مستقر شهرستان کردکوی گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج فساد در بین نسل جوان و نوجوان از طریق کم رنگ کردن نقش حجاب و تقدس زدایی از مقدسات الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ حجت‌الاسلام هادی روشندل در جمع بانوان بسیجی محله ولاغوز شهرستان کردکوی، گفت: حجاب تنها یک دستور العمل دینی و وظیفه شرعی برای زنان مسلمان نیست، بلکه از ضرورت های اجتماعی جوامع انسانی است.
وی در ادامه یادآور شد: امروز دشمن و در رأس آن استکبار و صهیونیست جهانی به دنبال ترویج فساد در بین نسل جوان و نوجوان از طریق کم رنگ کردن نقش حجاب و تقدس زدایی از مقدسات الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,
,

سستی ایمان و اعتقاد ریشه بی‌توجهی به حجاب و عفاف در جامعه است
روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی کردکوی، بی‌توجهی به حجاب و عفاف در جامعه را ریشه در سستی ایمان و اعتقاد دانست و ادامه داد: ممکن نیست انسان آنچه را باور دارد انکار و یا بر خلاف باور خودش عمل کند بنابراین عمق بخشیدن به باورهای اعتقادی و دینی مهم و لازم است.
حجت‌الاسلام روشندل در خاتمه ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی دانست و افزود: همگان باید احساس مسوولیت کرده و دست بدست هم داده تا جامعه ای غنی از فرهنگ حجاب و عفاف با تمام ابعاد داشته باشیم.

, سستی ایمان و اعتقاد ریشه بی‌توجهی به حجاب و عفاف در جامعه است, سستی ایمان و اعتقاد ریشه بی‌توجهی به حجاب و عفاف در جامعه است,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه