اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد

نصب لیبل رنگی روی گوشت قرمز در بیرجند

نصب لیبل رنگی روی گوشت قرمز در بیرجند
رییس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت : از هفته آینده نصب لیبل بر روی انواع گوشت دام سبک و سنگین در مرکز استان اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و در راستای اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم بازاراستان ، به لحاظ رعایت و حفظ حقوق مصرف کنندگان در شناسایی انواع گوشت قرمز مورد مصرف سبد خانوار، بزودی طرح لیبل گذاری بر روی دامهای سبک و سنگین در مرکز استان اجرایی می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود : دراین طرح دامهای نر اعم از سبک و سنگین با لیبل آبی و دام های ماده با لیبل سفید رنگ که توسط کشتارگاه بر روی لاشه نصب می‌شود قابل تمایز از یکدیگر خواهد بود.

,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: از همشهریان خواستاریم  ضمن توجه به نرخنامه گوشت قرمز در واحدهای صنفی مرکز استان در خرید گوشت به لیبل نصب شده  نیز توجه  و  در صورت مشاهده هرگونه تخلف (گرانفروشی ؛ تقلب وکم فروشی و...) مراتب را به ستادخبری  (124 ) این اداره اعلام کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان بیرجند مورخ 27 تیرماه 96 به علت افزایش قیمت دام زنده مرغوب ، قیمت گوشت بره و بزغاله نر در شهرستان بیرجند بصورت مخلوط و شقه 34هزار تومان برای هر کیلوگرم مصوب شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه