اخبار داغ

جانشین بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌‌‌‌شرقی در همایش بال پرواز؛

عادی‌سازی گناه و بی‌تفاوتی مهم‌ترین حربه برای تغیر نگرش در جامعه اسلامی است

عادی‌سازی گناه و بی‌تفاوتی مهم‌ترین حربه برای تغیر نگرش در جامعه اسلامی است
عادی‌سازی گناه و بی‌تفاوتی مهم‌ترین حربه برای تغیر نگرش در جامعه اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پروز شهابی صبح امروز در همایش بال پرواز اظهار داشت: باید بررسی گردد که چرا حجاب و عفاف در جامعه ضرورت دارد و در صورت عدم وجود چه مشکلاتی به دنبال خواهد داشته و چه پیامدهایی به جای خواهد گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دشمنان دین اسلام همواره برای نفوذ به دژ مستحکم اسلام راهکارهای متعددی را آزمون نموده‌اند و چنانچه در تاریخ می‌خوانیم آندلس که هفتصد سال پیش به تصرف مسلمانان در آمده بود، 250 سال در برابر ارتش مسیحیان ایستادگی کرد اما در نهایت سر تسلیم فرود آورد.

,

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان با بیان اینکه دشمن تدابیری اتخاذ کرد که آندلس از درون از هم بپاشد، گفت: در ابتدا سعی کردند فرهنگ مادی را جایگزین فرهنگی معنوی کنند یعنی دیگر کار برای رضای خدا انجام نمی‌گرفت بلکه هر کسی در مقابل کاری که انجام می‌داد از ارباب رجوع مطالبه می‌کرد.

,

وی توضیح داد: سپس فرهنگ بی‌تفاوتی را در آندلس تقویت کردند، همان محافظه کاری که اکنون در جامعه ما نیز دیده می‌شود، با این مفهوم که به ما چه ربطی دارد فلان کارمند تخلف کرد؟ رشوه گرفت، یا اینکه مردم چطور لباس می‌پوشند؟ در واقع امر به معروف را سلب کردند.

,

شهابی خاطر نشان ساخت: سومین و مهم‌ترین کار این بود که فرهنگ عریان بودن را رواج دهند و این کار با استخدام چند زن مسیحی و گشتن با پوشش نامناسب در سطح شهرها و تبلیغ فحشاء صورت گرفت و اثرات مخرب خود را بر روی جامعه گذاشت.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: عده‌ای از مردم که مادی‌گرا و بی تفاوت بودند، اصول و عقاید اسلامی را کنار گذاشتند و به صورت آهسته این امر در نسل‌های بعدی هم خود را نشان داد لذا وقتی مسیحیان حمله کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنجا را فتح کرده و مسلمانان را از دم تیغ گذراندند.

,

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان متذکر شد: آنچه در جامعه امروز ما اتفاق می‌افتد، همان سیاست آندلس است که بین ما پیاده می‌شود و اکنون فرصت تامل و پژوهش در این است که چه کاری برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان باید انجام دهیم؟

,

وی آگاهی بخشی را یکی از راهکارهای این امر دانسته و افزود: با آگاهی تغیر نگرش و پس از آن تغیر رفتار ایجاد می‌شود، رسانه‌ها کار تغییر نگرش را به عهده گرفته‌اند و بسیاری از اوقات ما بدون اینکه تفکری راجع به این اطلاعات داشته باشیم تحت تاثیر قرار می‌گیریم.

,

شهابی تاکید کرد: اکنون در بسیاری از منازل ماهواره هوجود دارد و با برنامه‌های هدفمندی که برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پخش می‌شود همه در معرض آموزش مسائلی هستند که در نهایت به تغییر نگرش آنها منتج می‌شود و دشمن هر آنچه را که برای تغییر نیاز دارد از همین طریق القا می‌کند.

,

وی افزود: گاهی نیز برای انتقال اهداف خود متوسل به بزرگان و افراد مقبول جامعه همچون هنرمندان و فوتبالیست‌ها می‌شود، این ترفند قدیمی است که اگر کالایی ناشناخته را در کنار یک مُهر‌ه‌ی شناخته شده قرار داد به صورت خود به خود کالا شناخته می‌شود.

,

این استاد دانشگاه اذعان کرد: مشکلی که ما در دانشگاه هم داریم این است که بیست سال قبل فرهنگ جامعه متاثر از قشر دانشگاهی بود متاسفانه اکنون بر عکس شده و دانشگاهی ما از فرهنگ جامعه الگو می‌گیرد.

,

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان متذکر شد: دشمن آزادی‌های یواشکی و جهارشنبه‌های سفید را راه انداخته و اکنون متولیان باید برای بیمه کردن جوانان در برابر این آسیب‌ها تصمیمات عملی مطلوبی اتخاذ نمایند.

,

گفتنی است همایش بال پرواز صبح امروز در تالار ثارالله کانون بسیج جوانان استان با حضور بانوی تازه مسلمان شده از مکزیک و جمعی از بانوان فرهیخته استان برگزار شد. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه